dinsdag 1 november 2011

To someone special


Hallo lieve bloggers,
Allereerst wil ik jullie even een dank je wel zeggen voor de lieve reacties die ik steeds mag lezen als reacties op mijn creaties.
Gisteren liet ik weten dat ik vandaag met nog een nieuwtje zou komen en dat is als volgt, dat ik benaderd ben door het team van Karen Doodles om hun designteam te versterken. Ik vind dit natuurlijk keileuk en heb ik hierop volmondig ja gezegd.
Er zijn 2 teams, team Rosie en Bovine. Ik zit bij de laatste.

Nu over deze kaart, hiermee wil ik meedoen met de challenge van Mo Manning. Ik hoor jullie denken van je zit toch in het designteam van hun. Nou het zit namelijk zo dat ze 2 teams hebben. Ik zit in het dreamteam en het andere team is een challengeteam.
De stempel is een digi en heet `Bismarck` en heb ik ingekleurd met de distress.
Het papier komt uit een paperpad van Fancy Pants `St.Nick`.


De tekst heb ik met versafine op kraftpapier gestempeld en met de witte embossingpoeder en de heatingtool tot dit resultaat gebracht. De stempel is een tekst van LOTV.
Het randje onderaan is een doohikey van Magnolia.
Verder nog wat jute, bloemen, ruitjeslint, parels en 2 belletjes erop gedecoreerd.


De kleuren van de distress zijn:
vintage photo
aged mahogany
bundle sage
forest moss
scattered straw
antique linen

Vanaf morgen ben ik op de kreadoe voor 5 dagen en geef ik een aantal keren per dag workshops met inkleuren met distress inkt.
Misschien zie ik jullie even langskomen of bij m`n tafeltje aanschuiven.
Als jullie een blonde dame zoeken, die is er niet meer, lol, ze heeft bruin haar gekregen met hier en daar blonde lokjes :))
Ik zit bij de stand van `t Hobbyschuurtje hal 7 standnr. A063, A071
Ik zal dan niet zo veel in blogland zijn.
Lieve groetjes

Gretha

27 opmerkingen:

*mieke* zei

Schitterend weer Gretha!!! Waar zit je precies tijdens de krea doe, wan weet ik even waar ik kan aanschuiven om de kunst bij je af te kijken:-)
Groetjes Mieke

Ankie vd Polder zei

Wat een leuk kaartje en een superleuke afbeelding. Groetjes, Ankie

GerJanne zei

Hoi Gretha,

wat leuk, gefeliciteerd!! Vandaag bij Mieke ook al gelezen dat ze designer wordt bij KD.
Misschien zie ik je bij de Kreadoe...

Groetjes,

GerJanne

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een heel mooi kaartje.
Groetjes Miranda

m@deliefjuh zei

wauw! die springt er echt weer uit!

Corrie zei

Wat een snoepie Gretha! Wowww wat leuk zeg dat je in het Design Team zit van Karen Doodles...Gefeliciteerd! Heel veel plezier op de Krea Doe!
Liefs Corrie

Angélique zei

Hoi Gretha, gefeliciteerd alweer zie je wordt nog eens bekend hihi. Ik kom je zeker opzoeken bij de beurs. Enne benne benieuwd of je mij weer herkend LOL.
Kom je nu iets centraler in het land wonen? Kan ik een workshopje doen....

Groetjes Angelique
ps. oja mooie kaart (alweer)

Geertje zei

Wat een geweldige kaart!! Gezellig dat je bij ons in het team zit. Veel plezier op de krea doe.
groetjes Geertje

Aletta zei

Hallo Gretha,

Wat superleuk dat je ons team komt versterken, welkom.

Groetjes Aletta

nicole zei

gefeliciteerd met je plaatsje in het team!!!
gaaf hoor!
enne je kaartje is superleuk!
groetjessssssss

Sylvia van der Kolk zei

Wat een mooie kaart.
Wat een mooi afdrukje.

Groetjes sylvia.

Elaine L. zei

This is a wonderful card! I love the way you've colored his fur, and the details of the little pom poms along the edge of his scarf are a perfect touch! Glad you joined us in Mo's Challenge.

Yvonne zei

Wauw wat een mooie kaart en gefeliciteerd met je DT-schap bij Karen's Doodles. Wens je heel veel succes!
liefs Yvonne

Bernadet zei

GAAF kaartje Gretha en GEWELDIG ingekleurd, zoals altijd!!!
Hartstikke leuk dat je onze nieuwe collega word Gretha!!
Heel veel plezier bij ons

Anke zei

Wat leuk gefeliciteerd met je DT
Je kaartje is prachtig.
liefs Tessa & Anke

Neline zei

Gefeliciteerd met je nieuwe "job"! Veel succes;)
Je kaart is weer super! Prachtig gedaan.
groetjes
Neline

arjette zei

Wat leuk dat je bij het KD team zit!!! Heel veel plezier en succes!!!
Je kaartje is schitterend!!!
Veel plezier in Utrecht!

gr. arjette.

Debbie zei

This is so so cute, your coloring is fantastic. Thanks so much for joining us at Mo's this week.

Debbie

Greet van Maurik zei

Hallo Gretha,

Wat een leuke kaart, dat hondje is ook zo leuk.

Verder wil ik je feliciteren en krijg je het volgens mij wel druk, maar wel heel leuk.

Fijne week, Groetjes van Greet

Unknown zei

Gefeliciteerd Gretha, en dit is een prachtige kaart zeg mooi gekleurd super.
Veel plezier op de kreadoe.

lieve groetjes Suze

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd Gretha, schattige digi, heel mooi kaartje.

groetjes jolande

Unknown zei

wat een prachtige kaart! Mooie kleuren en echt een geweldige afdruk!
Lieve Groetjs Debbie

Knutselbeppie zei

Hoi Gretha,

Van harte gefeliciteerd en het is terecht dat je uit gekozen bent, want je maakt toch zulke mooie kaartjes en we leren zo veel van jou.

groetjes,

Bep en Jo.

Trudy zei

Wat leuk gefeliciteerd met je DT
En jae kaart is weer schitterend!
Groetjes Trudy.

LottesCards zei

Wat een geweldig mooie kaart zeg!
Ik ben dol op de stempels van Mo Manning.
Heel leuk gedaan

Liefs Lotte

Mina zei

I love the fabulous Bismarck Gretha and your colouring of him is stunning
Mina xxx

Annette zei

Hoi Gretha,
Leuk de kleur van de sjaal en dezelfde kleur in het bloemetje! Wat een schattige stempel, lijkt op een Wheaten terriër die ik heb.
groetjes Annette