vrijdag 11 november 2011

From me to you and you to me


Hallo allemaal,
Omdat ik wegens familie omstandigheden weg bent geroepen, kon ik gisteren geen kaart posten voor Cuddly Buddly.
Ik heb deze digi die door dezelfde tekenares Czes Pachela als Toby Tumble getekend is, ingekleurd met de distress.
Deze digi heet `From me to you and you to me`
Het papier `quilted holy` en de tekst zijn ook digi`s van Cuddly Buddly.
Onder het afdrukje heb ik met een shapeabilitie `Ironwork Motifs` de grote kristal gemaakt met daarover een bloem geplakt.
Het groene randje heb ik gemaakt met een doohikey van Magnolia.
De tekst is ook van Cuddly Buddly zelf.
Verder nog een lintje, bolletjeslint en parels gebruikt.


Hi Everyone,
I couldn`t post the card for Cuddly Buddly yesterday, because there were family conditions.
This digi signed by the same artist (Czes Pachela) as Toby Tumble, is colored with the distress.
This digi calls  `From me to you and you to me`.
The paper `quilted holy` and text are also digi`s from Cuddly Buddly.
Behind the digi, I used a big crystal made with a shapeabilitie `Ironwork Motifs`.
The green edge is made with a doohikey of Magnolia.
Further I used ribbon, polka dots ribbon and pearls.


The colors are:
weathered wood
peeled paint
shabby shutters
forest moss
faded jeans
H20 apple blossom/ blushing rose/ wisteria

Have a great weekend,
Fijn weekend toegewenst,
Lieve groetjes

Gretha

26 opmerkingen:

Knutselbeppie zei

Hallo Gretha,

Wat is deze kaart weer mooi, die kleuren echt bijzonder weer.

Jij ook een fijn weekend.

groetjes,
Bep

Greet van Maurik zei

Hallo Gretha,
Wat is je kaart weer mooi geworden.
En hoop ik dat jij ook een fijn weekend mag hebben.

Groetjes Greet

Liesbeth zei

Je kaartje is weer prachtig Gretha.
Fijn weekend.
gr. Liesbeth

Anoniem zei

Wat is dit ook weer een lief en mooi kaartje. Heerlijk die zachte kleuren. Dit staat zo leuk met dit lieve stempeltje.
Groetjes Joke

Neline zei

Wat prachtig weer, heel mooi van kleur.
Fijn weekend
groetjes
Neline

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
Fijn weekend
Groetjes Margreet

yvon zei

Super mooie kaart Gretha en ik sterkte met de fam.omstandigheden.
Fijn weekend.
Groetjes, Yvon

Lia zei

Schitterende kaart heb je gemaakt,

groetjes Lia

Corrie zei

Prachtig kaartje weer Gretha!
Fijn weekend
Groetjes Corrie

Mayow88 zei

Hallo Gretha,
Ik heb je ontmoet op Kreadoe en kreeg hier je kaartje mee.
Je kleurt de afdrukjes echt heel mooi in! En de kaarten zijn ook erg mooi.

Groetjes Marjolein

Nathaly zei

Weer zo'n mooi kaartje van jouw hand, Gretha. Lieve kleuren en prachtig gecombineerd. Het stempeltje is super en onwijs mooi ingekleurd. Al met al heel sfeervol. Nathaly

Aletta zei

Ohhh wat een plaatje van een kaartje...
Jammer dat ik je niet gesproken heb op de Kreadoe maar het was ook zooooo druk. Einde van de dag nog wel Anneke weer gesproken en daar heb ik wel kennis gemaakt met Mieke. Toch leuk om de mede-bloggers in het echie te zien.
Groetjes Aletta

Ankie vd Polder zei

Wat een lief kaartje is dit! Groetjes, Ankie

nicole zei

Wederom een schitterend kaartje!
Mijn complimenten!!

Nicole

Cards en Box bij Lady M zei

wat een mooi kaartje is dit weer prachtige kleuren groetjes maartje

Anoniem zei

Your work is really marvelous!
Love the adorable image and the sweet nicety . Your colouring is absolutely breathtaking! Cute..

Unknown zei

hallo gretha
een leuke kaart
veel liefs van marcelline

arjette zei

Hoi hoi,

wat een prachtig kaartje Gretha, die digi is zooooo lief!! En weer prachtig ingekleurd als altijd!!!
Hoop dat je ondanks de familie-omstandigheden ook een fijn weekend hebt...

gr. arjette.

corryskaart zei

hoi gretha
eerst veel sterkte met de familiedingen!
en je kaart is weer super erg mooi gekleurd en een pracht geheel!
gr corry

Anke zei

Wat een mooi kaartje.
liefs Tessa & Anke

Bernadet zei

weer geweldig gretha

Mary zei

Wat een genieten om op jouw blog rond te kijken! Ook vandaag weer een super mooie kaart, met mooie kleuren en zo mooi ingekleurd!! Geweldig.
Fijn weekeinde, groetjes Mary

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super lief kaartje, heel mooi.

groetjes jolande

Trudy zei

Dit is ook weer een prachtige kaart Gretha,
Groetjes Trudy

Cathy zei

Wat een schatje!!! En zulk een mooie kleuren!!!!

lyn clark zei

i love Mo's work and your work is excellent you do mo's work a credit.I'm enjoying the blog hop x