maandag 14 november 2011

Midwinter Tilda


Hallo dames,
Weer een magnoliaatje vandaag die ik weer heb ingekleurd met de distress.
Ze heet Midwinter Tilda. Ik heb eens totaal andere kleuren gebruikt.
Je blijft eigenlijk snel in dezelfde kleuren hangen.
Deze kleuren voor het jasje gebruik ik eigenlijk niet zoveel, het zijn de kleuren Milled lavender en Victorian velvet.
Het prachtige papier is van Pion.
Ik heb een creatable van MD gebruikt waar ik de punt van het uitgesneden afdrukje rechts eronder laat vallen.

De swirl en de bloemen zijn ook van creatables gemaakt.
De bloemen, tekst en het afdrukje heb ik met vintage photo de randen bruin gemaakt.


Daarna met stickles eroverheen zodat je een mooi glitterrandje krijgt.
De tekst is een clearstamp van Tina Wenke.


Verder nog kant, parels en een gaasje gebruikt.
Distresskleuren:
tattered rose
vintage photo
aged mahogany
milled lavender
victorian velvet
bundle sage
black soot
antique linen
old paper
walnut stain

De kaart heb ik voor `t Hobby Hoekje de Linge gemaakt.

Tot de volgende kaart.
Lieve groetjes

Gretha

40 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Je kaart is weer helemaal superrr Gretha.
Het is een plaatje geworden met dat mooie papier.

Groetjes Astrid.

PinksyDoodles zei

This is stunning Gretha. I love the white embellishments.
Clare x

Unknown zei

Een hele mooi kaart Gretha en ook zo prachtig ingekleurd super.

Lieve groetjes Suze

Little K Smith zei

A beautiful card Gretha, such a sweet Tilda :)
Kelly.x

Corrie zei

Hoi Gretha
Wat een lief kaartje... dat Tilda'tje is ook zo leuk! Prachtig papier heb je gebruikt.
Liefs Corrie

Joke de Wit zei

Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt,en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

Trudy zei

Wat een pracht kaart is dit weer Gretha!!
Groetjes Trudy

Charlotte zei

Erg mooie, stijlvolle kaart Gretha! Erg mooie kleurencombo, ondanks dat je ze weinig gebruikt. Goed gedaan hoor!
Groetjes,
Charlotte

Anoniem zei

Een hele mooie kaart Gretha. Mooie kleuren en details heb je hiervoor gebruikt. Prachtig.
groetjes Joke

Sylvia van der Kolk zei

Wat een mooie kaart.
Het afdrukje is erg mooi.

Groetjes sylvia.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Prachtig
Groetjes Miranda

Saskia zei

Hoi Gretha,

Ik vind de kleuren prachtig, maar je hebt wel gelijk. Iedereen heeft zo zijn favoriete kleuren.

Groetjes Saskia

Unknown zei

Erg leuk gedaan!!... Lieve Groetjs Debbie

Cathy zei

Een beauty!!!!

petra,s cards zei

geweldig mooi weer!!!
xx petra

Mary zei

Mooie kaart hoor! Prachtige kleuren!! Heel stijlvol!
Groetjes Mary

Margreet zei

Wat een mooie kleuren.
en een super leuk kaartje
Groetjes Margreet

*mieke* zei

Super leuke kaart Gretha en een leuke lay out!
Groetjes Mieke

Cynthia zei

Wow wat een prachtige kaart! De kleuren zijn ook heel erg mooi bij elkaar.

Groetjes,

Cynthia

heidy zei

Wat een prachtig kaartje Gretha!
Groetjes Heidy

nicole zei

Wow is hete enige dat me invalt bij het bekijken van je kaart (en)
Ik moet gewoon elke dag even bij je blog langsgaan zo mooi vind ik het!

Nicole

Unknown zei

het is een prachtig kaart gretha

corryskaart zei

hoi gretha
wat een sweety van een kaart en zo mooi ingekleurd!
gr corry

Lia zei

Wauw schitterende kaart zeeg, mooi papier en prachtig ingekleurd,

groetjes Lia

Jolanda zei

Hallo Gretha,

Ook al heb ik dan mijn Create4fun webshop niet meer ... ik ben nog steeds dol op jouw kaartjes en blijf je volgen hoor.

Keep up the good work....! ;-)

Liefs
Jolanda

P.S. Kom je ook een keer spieken op mijn nieuwe blog http://www.kaarties.blogspot.com/

anita01 zei

Och Gretha,

Wat is ze mooi...en juist deze kleurtjes hou ik van hoor...heerlijk met de mooie Marianne Design stansjes, tot het boeketje aan toe...

Warme groetjes,
Anita

Pouwla zei

Mooi kaartje hoor Gretha!
Groetjes Pouwla.

Anke zei

Mooie kaart. Je bloemen vind ik heel mooi met die pareltjes in het midden.
liefs Tessa & Anke

arjette zei

Ooohhhh Gretha, deze is ook weer zoooooo mooi, schitterend!!! Wat heb je Tilda mooi ingekleurd zeg!! En die bloemen zijn ook heel mooi, leuk zo die pareltjes in het midden!

gr. arjette.

Sandra zei

Wauw wat mooi weer en de kleurtjes zijn super!!!
Vind vooral het vooral mooi dat je met kleuren rekening hebt gehoudem met het licht van de lantaarn echt super gedaan!!!!
Lieve groetjes Sandra

Mayow88 zei

Mooi papier van Pion zeg! En natuurlijk mooi verwerkt in je kaart.

Groetjes Marjolein

stempelfreaks zei

Wat een prachtige kaart is dit weer.
Groetjes Astrid & Larissa

nicole zei

supermooi!!
groetjessssss

Greet van Maurik zei

Hele mooie kaart,

Groetjes Greet

Yvonne zei

Wow, wat is tie weer mooi!!!!
liefs Yvonne

Anoniem zei

Wow wat een geweldig mooi kaartje is dit.
Zo lief en wat een mooie papier heb je gebruikt!

groetjes Jannie

Liesbeth zei

Hij is weer prachtig Gretha.
Hij knalt echt van je kaartje.
gr. Liesbeth

Knutselbeppie zei

Het is weer een plaatje Gretha en inderdaad zijn de kleuren prachtig bij elkaar.

groetjes,
Bep

Pop's Cards zei

Just gorgeous sweetie ♥

Carola zei

Hallo Gretha,

Wat een lieffie, stempeltje is erg schattig.
De kleuren van het jurkje zijn erg mooi.
Het was weer erg gezellig en zeer leerzaam afgelopen zaterdag bij Creatiefhandje.
Nog bedankt voor alle goede tips,ik kijk alweer uit naar de volgende workshop.
Veel liefs
Carola