dinsdag 8 november 2011

Karen Doodles challenge 88


Hallo lieve bloggers,
Ik laat jullie mijn eerste kaart zien die ik voor de challenge van Karen Doodles heb gemaakt.
Het thema was `Laat je inspireren door een lied` en mijn bijdrage is dan Oh denneboom Oh denneboom....., maar dan in het engels :))
Ik heb hiervoor de digi `Christmas Tree Guy` gebruikt.
Als jullie een kijkje willen nemen wat de andere leden uit het team Bovine gemaakt hebben, klik dan hier
.

De materialen die ik voor deze kaart gebruikt heb zijn:
papier - Authentique Wonder
creatables - MD
pons bloem - EK Succes groot + klein
tekst - zelf gemaakt met Word


Distresskleuren zijn:
shabby shutters
peeled paint
forest moss
barn door
aged mahogany
old paper

Ik hoop dat jullie mee willen doen en je genoeg inspiratie hebt kunnen halen voor deze uitdaging.
Lieve groetjes

Gretha

26 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

geweldig leuk kaartje, grappige digi heb je gebruikt.

groetjes jolande

Liesbeth zei

Mooi is ie weer Gretha, ik had hem al voorbij zien komen op het Karen Doodles Ned. Uitdagingenblog maar hij verdiend nog wel een extra reactie.
gr. Liesbeth

Corrie zei

Wat een lekker vrolijk kaartje Gretha
ik vind hem geweldig!!!!
Groetjes Corrie

m@deliefjuh zei

prachtig weer gemaakt. mooi gekleurd ook weer

Greet van Maurik zei

Hoi Gretha,
Wat een mooi grappig kerstkaartje, en de kerstboom heel leuk.

Fijne dag en veel plezier vanavond.
Groetjes Greet

stempelfeest zei

Leuk je eerste kaartje voor KD NL! Wat heb je toch een geweldige kleurtechniek. Je brengt deze digi(die ik eerlijk gezegd helemaal niet leuk vond) helemaal tot leven, top!!!
Groetjes Mariska

Greet van Maurik zei

Hoi Gretha,

wat een mooi, grappig kerstkaartje.
En het boompje, wat leuk zeg.

Fijne dag en veel plezier vanavond.
Groetjes Greet

jans zei

schitterend kaartje gretha grt jans

Crea Astrid zei

Wat een vrolijke kerstkaart heb je gemaakt.

Groetjes Astrid.

Bernadet zei

geweldig hoe je deze digi gekleurd hebt Gretha.
Al met al weer een prachtige kaart geworden

Aletta zei

Wat een geweldige leuke en vrolijke kerstkaart. Mooie kerstbloemen en de tekst vind ik erg mooi verwerkt op de kaart.

Groetjes Aletta

corryskaart zei

hoi gretha
wat een leuke en vrolijke kaart en die digi is echt SUPER!
groetjes van corry

Renata van Miltenburg zei

Wat een vrolijkerd! Ben er helemaal weg van en dat terwijl ik dacht dat dit de minst leuke digi was...blijkt het één van de leukste :) Prachtig gekleurd natuurlijk, lekkere layout en mooie bloemen.

Liefs, Renata

Erika zei

Wat een superleuke stempel!
En een heel mooi kaartje.

Groetjes Erika

Ditta zei

Dit is weer een pracht kaart! Zo vrolijk, je krijgt echt zin in kerst!
groetjes Ditta.

Yvonne zei

Gretha je hebt er weer een kunstwerkje van gemaakt. net als Renata vond ik deze digi ook niet de mooiste maar als ik jou kaart dan zie!! Geweldig.
liefs Yvonne

nicole zei

het is een grappig en mooi kaartje ineen!
leuke stempel zeg!
groetjessssss

Riet zei

Wat een prachtige kaart Gretha.

Liefs Riet.

arjette zei

WAt een prachtig kaartje Gretha, heerlijk vrolijk!!!!

gr. arjette.

Ellen zei

Jeetje wat een binnenkomer Gretha!
Supermooie kaart en zo mooi ingekleurd!
Heerlijk om jou in ons team te hebben...
Groetjes Ellen

Babette zei

Leuke vrolijke kerstkaart en wat een grappige digi, heel leuk.
Groetjes Babette

Sandra zei

Wat een superleuke kaart met een superleuke digi echt heel gaaf!!
Groetjes Sandra

yvon zei

Wat een geweldig leuke en mooie kaart en een waanzinnig leuke digi.
Groetjes, Yvon

Mary zei

Erg leuke kaart, zo vrolijk! Je kleurwerk is weer fantastisch!
Groetjes Mary

Cathy zei

Heel mooi en vrolijk kerstkaartje!

* Üla * zei

Wauw, Gretha, jij bent ook lekker op dreef!!!
Een voor een prachtige kerstkaarten. Deze vind ik ook bijzonder. Met deze aparte kerstboom die zonder kleurtjes niet al te speciaal lijkt, maar pas in volle ornaat ten leven komt en een grote vreugde en vrolijkheid straalt.
groetjes Ula