woensdag 9 november 2011

Mo Manning Little Elf Finn


Hoi Dames,
Vandaag is het weer tijd voor een kaart voor het Mo`s dreamteam.
Ik heb een digi gebruikt genaamd Little Elf Finn die ik ingekleurd heb met de distress.
Het papier komt uit een paperpad van S.E.I. waar ik de naam niet van weet, omdat ik deze velletjes gekregen heb, lief hé :)
Ik heb de combopons `Vintage Floral`gebruikt.


Ik heb verder een tekst van LOTV gebruikt, een kristalponsje van Martha Stewart, een creatable van Marianne Design en verder wat bloemen, parels en lint.


Hi Everyone,
Today it`s time again for a card for the Mo`s dreamteam.
I`ve used an image called `Little Elf Finn`, which I`ve colored with distress ink.
The paper comes from a paperpad, which I don`t know the name of it, because it was a gift.
The edges are coming from a Martha Stewart punch `Vintage Floral`.
Further I used some flowers, cristals (coming from a punch of MS), swirls ( creatable of MD),
pearls and ribbon.
The text is an image of LOTV.


The colors of distress are:
tattered rose
vintage photo
aged mahogany
faded jeans
broken china
pine needles
peeled paint
forest moss
wild honey
weathered wood

Ik wil nog een dankwoordje uitspreken voor mijn eerste Karen Doodleskaart, zulke lieve reacties mogen lezen.
Fijne dag verder en tot de volgende kaart.
Lieve groetjes

Gretha

31 opmerkingen:

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtige kaart.
Erg mooi gemaakt.

Groetjes sylvia.

nicole zei

wat een schitterende kaart.
Ik geniet ervan jouw kaarten te bekijken.
Ze zijn superrrrmooi!

Nicole

Charlotte zei

Schitterende kaart Gretha! Supermooi ingekleurd, grappig plaatje en de kleuren passen supergoed bij elkaaar!
Groetjes,
Charlotte

Pouwla zei

Hoi Gretha,
mooi kaartje weer!
Groetjes Pouwla.
Mijn blog: PouwlasFreubels.blogspot.com

Lia zei

Wat een schattige kaart Gretha! Prachtige kleuren!
Groetjes, Lia

Carla S. zei

This is adorable, Gretha! Love the colors you've paired with him! Wonderful coloring!

Cathy zei

Prachtig, ik word heel erg blij van dit kaartje!

Jitske zei

Hoi Gretha,
ik was een poosje niet langs geweest, druk druk druk, je kent het wel.
maarre......ik heb hier wel wat gemist, wat een prachtige kaartjes staan er weer !
Groetjes Jitske

Ankie vd Polder zei

Wat een enorm leuk kaartje, wat een leuk stempel! Groetjes, Ankie

corryskaart zei

hoi gretha
een erg leuke en mooie kaart en ja dat stempeltje heeft zo zijn eigen charme!
gr corry

petra,s cards zei

prachtig wat een mooie kaart weer super ingekleurd weer!!! ook je kaart van gisteren is super grappig de digi!!!! ik kijk alweer uit naar je volgende kaart hoor!!!
xx petra

creacora zei

geweldig mooi deze kaart ik vind de digi ook top maar jou kleuren en creativiteit maken dit kaartje tot een Bjoetie !!!

Groetjes Cora

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een prachtkaart, ik ben gek op deze elfjes, je hebt deze weer super mooi ingekleurd.

groetjes jolande

Dina zei

wat een scheetje prachtig

Marlies zei

Een schitterende kaart Gretha! Hele mooie kleuren en een leuk afbeelding! De kaart in de post hieronder is ook super leuk!
groetjes, Marlies

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Gretha
geweldig leuke Digi!
Groetjes Corrie

thea zei

Wat een geweldige kaart, en wat heb je het weer mooi ingekeurd, toppie!

Helga zei

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt.
En de stempel weer zo mooi ingekleurd!
Groetjes Helga

nicole zei

mooie kaart!!
mooie afwerking zeker door die gave bloemen!
groetjessssssss

*mieke* zei

Hij is weer super Gretha! Helemaal mijn kleurtjes en weer schitterend ingekleurd!!!
Groetjes Mieke

Gerrittina zei

Supermooie kaart!! En wat mooi ingekleurd.

Gr. GZ

anita01 zei

Sodeju Gretha, dit is nog mooier, kon toch bijna niet he hi,hi, heerlijke stempel, heerlijke kleurtjes, superssss.

Warme groetjes,
Aniet x

Riet zei

Wat een schitterende kaart Gretha.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Ook dit is weer een super schatje.
groetjes Joke

Unknown zei

Prachtige kaart Gretha en weer zo mooi gekleurd Prachtig.

Lieve groetjes Suze

Tinie zei

Hele mooi kaart met leuke details!! Ik vind die little elf zooo leuk!!
Groetjes Tinie

arjette zei

Wat een schitterend kaartje Gretha!!! Wat is dat een leuke digi hè!!!

gr. arjette.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel vrolijk en super mooi kerstkaartje, leuke digi!
Groetjes van Jacqueline

Anoniem zei

Wow Gretha, deze is schitterend! en wat een leuk afdrukje. Mooie pons is dit zeg.

Liefs Hélène

Anke zei

Wat een leuk kaartje. echt een schatje
liefs Tessa & Anke

Helga zei

Wow a wonderful winter-christmas-card ! Perfect coloured - gorgeous !
Greetings from Austria
Helga
helgaskartentraum.blogspot.com