zondag 6 november 2011

Christmas Friends


Hoi lieve blogdames,
Het was me weer gezellig op de Kreadoe, veel blogvrienden ontmoet om even kennis te maken, of om even heerlijk bij te kletsen.
Ik heb hele leuke reacties ontvangen op de workshop, dank jullie wel hiervoor.
Er zijn ook mensen die me gemist hebben, wat ik toch wel jammer vind, maar gelukkig komen er nog meer beurzen aan in het volgende jaar voor een nieuwe poging.
Ik zou eerst 5 dagen op de beurs aanwezig zijn, maar het zijn er 4 geworden.
Omdat de eigenaars van het Hobbyschuurtje vervoersproblemen van hun spullen (tafel en stoelen) hadden vandaag hebben we in overleg besloten om de laatste dag geen workshops te geven.

Deze kaart is voor `t Hobby Hoekje de Linge en heb ik met de nieuwste en oudere creatables van Marianne Design gemaakt.
Ik heb deze 2 gecombineerd met ertussen een papieren kleedje en een gaasje van de drogist.
Tussen de boogjes heb ik een pareltje geplakt.


Het groene papier wat ik op de achtergrond gebruikt heb, komt uit een nieuwe serie van Papermania `At Christmas Time`.
De stempel is van Penny Black en is een clearstamp `Christmas Friends`.


Voor de afwerking heb ik een label met een tekst van Kaisercraft en een strik van touw met bellen, die echt geluid maken, gebruikt.
Verder de randen nog met de blendigtool en vintage photo bruin gemaakt.


Distresskleuren zijn:
vintage photo
faded jeans
black soot
shabby shutters
peeled paint
pine needles
barn door

Lieve groetjes

Gretha

27 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een heel mooi kaartjes.
Groetjes Miranda

Marja Sch zei

Geweldig gedaan zeg heel mooi. Gr Marja

Unknown zei

Heel mooi Gretha het is een plaatje.

lieve groetjes Suze

Tinie zei

Prachtige kerstkaart!! Helemaal mooi gedaan Gretha!!
groetjes Tinie

heidy zei

Prachtig Gretha!
Groetjes Heidy

Greet van Maurik zei

Wat een lief kerstkaartje Gretha.

Fijne dag verder, groet van Greet

Corrie zei

Wauwwww Gretha
wat een prachtige kaart, leuk zo dat modelletje!
Groetjes Corrie

Cards en Box bij Lady M zei

mooi en heel lief dit kerstkaartje groetjes maartje

sylvia zei

Oooh super mooi ( weer hihi)

Riet zei

Wat een schitterende kaart Gretha,

Liefs Riet.

Pam Sparks zei

so "wintery" pretty Gretha! love the blue bow w/all the Christmas red and green! Always love your distress coloring!

Liesbeth zei

Hij is weer prachtig Gretha,

gr. Liesbeth

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, prachtig kaartje, heel leuk gedaan het papieren kleedje en het gaasje wat tussen de twee creatables uit piept.

groetjes jolande

corryskaart zei

hoi gretha
wat een snoeppie van een kaart en echt mooi ingekleurd,SUPER!
groetjes van corry

Margreet zei

Wat een mooie kaartje.
Groetjes Margreet

Anke zei

Wij hebben je inderdaad ook niet gezien. Jammer. Je kaartje is prachtig.
liefs Tessa & Anke

Anoniem zei

gaaf kaartje Gretha mmoi gekleurd !!!

liefs jurian

*mieke* zei

Ik heb je gewoon opgezocht:-) Ik ben best blonT, maar zelfs ik kon het...haha! Je kaart is weer even mooi als altijd!
Groetjes Mieke

Ellen zei

Het was leuk om je even in het echie te ontmoeten Gretha!
Mooie kaart laat je hier zien, prachtig ingekleurd!

Groetjes Ellen

Jolanda zei

Wauw Gretha, wat een prachtige kaart weer, en ook weer zo mooi gekleurd, super hoor!

Yvonne zei

Oh, wat mooi!! Ben echt weg van deze Penny Black stempel en wat heb je deze toch weer geweldig mooi ingekleurd!!!
liefs Yvonne

arjette zei

Ooohhh zeg, schitterend!!!! Wat een lief stempeltje!!

gr. arjette.

Little K Smith zei

Oh this is so gorgeous Gretha, I adore the image and you've coloured it beautifully. I love the shape of the card and perfect embellies too :)
Kelly.x

Cathy zei

Heel erg mooi, eigenlijk gewoonweg prachtig!!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig mooi kaartje weer Gretha, je hebt prachtige stansen gebruikt.
Groetjes van Jacqueline

anita01 zei

Hej Gretha,
Je heb weer heerlijk genoten joh,....hoop je toch weer eens te zien hier of daar....ben je ook in Rijswijk op de beurs?
Je kaart is zo leuk, hou er zo van he hi,hi,....

Warme gr. Anita x

Anoniem zei

Hallo Gretha,

wat een leuke kaart is dit.

Groetjes, Friedy