donderdag 3 november 2011

Christmas wishes


Hoi lieve bloggers,
Vandaag is weer de dag van Cuddly Buddly en laat ik jullie weer een stempel van Toby Tumble zien `Christmas Wishes`.
Ik heb deze kaart ingepland omdat ik vandaag op de kreadoe aanwezig ben.
Het papier is van MD `Old Fashioned Christmas`.
Ik heb een ronde nestabilitie gebruikt en aan de rand met de blendingtool en vintage photo de rand bruin gemaakt met daarover heen een randje stickles ( dit doe ik op het allerlaatste moment als de kaart al klaar is).
De andere randen heb ik met een gelpen stiksteekjes getekend.
De swirls (takjes) zijn gemaakt met een doohikey van Magnolia.
In de rechterbovenhoek heb ik een bruin hoekje geplakt, dit is afkomstig uit een quickutzmalletje, die heeft de man van m`n vriendin voor me besteld, lief hé.
Onder het afdrukje zit nog een label met een tekst van Cuddly Buddly.
Aan de strik van touw heb ik nog een hangertje zitten.
Verder nog wat bloemen, een stukje jute, parels en een kleedje gebruikt.


Hi everyone,
Today is the day of Cuddly Buddly and I show you a card of Toby Tumble again, `Christmas Wishes`.
The paper is of Marianne Design `Old Fashioned Christmas`.
I planned this card, because I`m on a big Craft Fair here in the Netherlands for 5 days.
I`ll give there some workshops and demonstrations.
I`ve used a round nestabiltie and make the edge of it brown with the blendingtool and Vintage Photo.
When the card is ready, then I put some stickles on the edge of the image.
On the other edges of the card have I signed with a gelpen backstitches.
In the right corner at the top, I used a brown little corner, which I`ve made with a quickutz die.
The husband of my friend ordered it for me, isn`t he nice?
Behind the image, there`s a label with text of Cuddly Buddly.
At the bow of rope, there`s a little pendant.
Some flowers, a piece of burlap, pearls and cloth I used to finish the card.


Distress kleuren (colors):
vintage photo
tattered rose
antique linen
aged mahogany
pine needles
weathered wood
walnut stain

Een hele fijne dag verder en tot de volgende kaart.
Lieve groetjes

Gretha

31 opmerkingen:

Kitty Dieleman. zei

Prachtig kaartje heb je er weer van gemaakt,heel lief stempel en het papier is en blijft mooi.

Groetjes Kitty

CreaSjouk zei

Wat een super schattig afdrukje.
Je heb er een prachtig kaartje mee gemaakt.
Groetjes Sjoukje

Unknown zei

Oohh dit is weer een snoeppie Gretha mooie kleuren schitterend.

Lieve groetjes Suze

Anoniem zei

Wat een mooi kaartje en het afdrukje is ook heel erg leuk!

Groetjes van Inge

LottesCards zei

Geniet lekker van je dag op de Creadoe!
Wij genieten lekker van je schitterende kaart!
Helemaal geweldig weer!
Liefs Lotte

nicole zei

Wat maak jij toch een prachtige dingen!

Nicole

petra,s cards zei

hoi gretha prachtig weer, soms heb ik toaal geen zin en dan komt er een kaart van jou voorbij en komt de zin gewoon te voorschijn.misschien tot zondag op de kreadoe!!!!
xx petra

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje weer Gretha!!!

Liefs Corrie

m@deliefjuh zei

je kaart is weer supers :) ik moet nog steeds denken aan gister. sorry, ik realiseerde me iets later pas dat jij het was. voelde me er zo stom over!
geniet nog van de kreadoe vandaag :)

groetjes martine

Greet van Maurik zei

Mooie kaart Gretha, en een lief stempeltje.

Groetjes Greet

creacora zei

Een fantastische kaart meis en wat een ontzettende leuke lieve stempel !
ik ga morgen naar de Kreadoe misschien zie ik je

Groetjes cora

Cards en Box bij Lady M zei

wat maak jij toch een mooie kaarten geweldig groetjes maartje

corryskaart zei

ja je zal wel denken,daat heb je haar weer:-))
maar je kaarten zijn altijd een feestje om naar te kijken
groetjes van corry

Unknown zei

ohhhhhhhhhhhhhhh dit is toch te gek zoooooo mooi ik kan niet vaak genoeg zeggen wat kleur jij nmooi in en je kaart schitterend

Liefs Nellie

Anoniem zei

Wat een super schattig kaartje is dit weer geworden Gretha. Echt een lievie dit stempeltje. Je hebt ook prachtige kleuren gebruikt.
groetjes Joke

Cathy zei

Superschattig afdrukje, prachtig ingekleurd en heel mooie kleurencombinatie!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kaart heb je weer gemaakt.

groetjes jolande

stempelfreaks zei

Oh hij is weer helemaal prachtig.
Groetjes Astrid & Larissa

yvon zei

Zo ontzettend mooi.
Groetjes, Yvon

Erika zei

Wat een schattige kaart weer Gretha!

Groetjes Erika

arjette zei

Wat een schitterend kaartje Gretha!!! Wat een lieve digi is dit!
Hoop dat je gezellige dagen hebt op de Kreadoe!!

gr. arjette.

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
Bedankt voor de leuke workshop op de Kreadoe.
Groetjes Margreet

Anoniem zei

Wat een schattige stempel is die erg leuk geworden.

Groetjes, Friedy

Riet zei

Schitterende kaart Gretha,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

*mieke* zei

Heel erg mooi Gretha! En vond het leuk je in het echt even gesproken te hebben in Utrecht!
Groetjes Mieke

CraftyC zei

Gorgeous card Gretha and so beautifully embellished
Clairexx

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is weer een super mooi kaartje, zo prachtig ingekleurd!
Groetjes van Jacqueline

Anoniem zei

Schitterend!! Wat een prachtige kaart en weer zo geweldig ingekleurd!

Liefs, Sandra

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart is dit weer geworden. Vind deze digi ook weer helemaal geweldig.

Je zult wel uitgeput zijn, na al die dagen beurs. Kon helaas geen workshop meer bij je volgen, want we hadden geen tijd meer. De dag is zo snel voorbij en eer dat je alles hebt gezien........

Groetjes Astrid.

Marijke zei

Wat een Lieve kerstkaart heb je weer gemaakt!!!
Super ingekleurd!!!
Leuk je weer eens gezien/gesproken te hebben.
Groetjes,
Marijke

marjolein zei

Hallo gretha, wat een super mooie kaarten maak je. Bij toeval je site indekt en ik ben meteen volger geworden. Het lijkt me leuk om je te blijven volgen en je creaties te zien. Groetjes marjolein. Www.dutchdesignbymarjolein.blogspot.com