zondag 20 november 2011

Christmas every day


Hallo lieve bloggers,
Ik heb weer sinds lange tijd een stempel van Penny Black gebruikt. Het is een clearstempel genaamd Christmas Every Day, die ik heb ingekleurd met de distress.
Het papier komt van een paperpad My Minds Eye `Christmas`.
Voor deze kaart heb ik 2 creatables van MD gepakt, de lantaarn en het rondje achter het afdrukje.


De tekst komt van dezelfde sheet als het beertje.
In de hartjes van de bloemen, waar ik een grote en een kleine voor gebruikt heb, heb ik besjes bijelkaar gebonden en erdoor heen gedaan.
Hier en daar wat sterrenornamentjes omheen gedaan.


Op de lantaarn en aan de onderkant van het afdrukje heb ik wat sneeuwstructuur aangebracht.
Verder nog een strik met belletjes ( die echt rinkelen :) ) een stukje bolletjeslint en kant op de kaart versierd.


Distresskleuren:
vintage photo
black soot
aged mahogany
peeled paint
forest moss
tattered rose
pumice stone
walnut stain
antique linen
faded jeans
H20 pomegranate

Ik heb de kaart voor `t Hobby Hoekje de Linge gemaakt.
Tot de volgende kaart.
Lieve groetjes

Gretha

32 opmerkingen:

Marijke zei

Hoi Gretha,
Wat een SUPER LIEF kerstkaartje!!!
Groetjes,
Marijke

Riet zei

Wat een prachtige kaart Gretha.

Liefs Riet.

Astrid zei

Een schitterend kaartje Gretha, prachtige details, schitterend gekleurd !!

groetjes Astrid

Corrie zei

whahahaha ik had net een berichtje geplaatst bij het vorige kaartje en er verschijnt alweer een nieuw kaartje, Jij gaat echt lekker.

Ook dit is weer een super lief kaartje Gretha, en zoals altijd weer waanzinnig mooi ingekleurd!!!

Liefs Corrie

Anoniem zei

Ook dit kaartje is weer prachtig Gretha. Je gebruikt altijd van die super lieve stempeltjes je details passen er altijd zo goed bij.
groetjes Joke

Mieke'S zei

Schitterende kaart!
Groetjes Mieke'S

Babette zei

Prachtige kaart en die lantaarn is zo leuk. Die van mij is als het goed is onderweg.
Groetjes Babette

Unknown zei

Prachtige kaart Gretha, lief plaatje en o zo mooi gekleurd Prachtig.

Lieve groetjes Suze

Tinie zei

Prachtige kaart!! Lieve digi en mooi details!
groetjes Tinie

GerJanne zei

Ha Gretha,

wat schattig weer!! Die belletjes! Geweldig.
Ik vind jouw kaarten altijd zo perfect, heel mooi afgewerkt en alles zo mooi in balans. Hoe vol je kaart ook is, het is nooit rommelig (snap je wat ik bedoel?)

Groetjes,

GerJanne

Greet van Maurik zei

Hoi Gretha,

Mooie kaart, de stempel is ook zo leuk.

Groetjes Greet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een super mooi, schattig kaartje heb je gemaakt, de beer is zo mooi van kleur ingekleurd.

Groetjes Jolande

Anke zei

Wat mooi gemaakt. Vooral de lantaarn met de belletjes vind ik super.
liefs Tessa & Anke

corryskaart zei

hoi gretha
wat een leuke en lieve kaart en vooral de stempel is zo cute!!!!
gr corry

yvon zei

Hallo Gretha,
Je kaartje is weer zo schattig. Prachtig papier en leuke details heb je verwerkt.
Groetjes, Yvon

heidy zei

Wat een schatje Gretha!
Groetjes Heidy

arjette zei

Wat een bjoetie weer Gretha!!! Schitterend!!

gr. arjette.

Ankie vd Polder zei

Wat een vrolijk kaartje, daar wordt je blij van!Groetjes, Ankie

Ditta zei

Had hem al in het "echt"gezien, 't is weer een pracht kaart!
Groetjes Ditta.

Margreet zei

Wat een super leuk kaartje.
Groetjes Margreet

petra,s cards zei

wat genieten weer zo vroeg op de morgen als ik al geen zin heb om iets te gaan maken dat krijg ik dat wel als jou kaartje zie geweldig weer ook de details zoals de belletjes en de sneeuw!!! dank je wel voor de inspiratie!!! fijne dag!! xx petra

debby4000 zei

Absolutely Gorgeous.
luv
Debby

Lia zei

Wat een lieverd!!
Groetjes, Lia

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtige kaart.
Gretjes sylvia.

Pop's Cards zei

Sweetie this is gorgeous ♥♥♥

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Gretha! en mooie kleuren ook.
Groetjes Trudy

marjolein zei

Hoi Gretha, wat een schatje. Gaaf gedaan met die lantaarn met belletjes. groetjes Marjolein.

Cathy zei

Heel erg mooi kaartje!!! Alles past perfect bij elkaar!

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart weer Gretha. Mooi van kleur ook.

Groetjes Astrid.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig mooi kerstkaartje Gretha, zo schattig!
Groetjes van Jacqueline

Adriana zei

Wat super gedaan met al die details. Zo'n mooi geheel. Nog bedankt voor jouw reaktie op mijn blog. Heb inderdaad al een filmpje gevonden. Nu nog tijd maken om er eens voor te gaan zitten. Groetjes Adriana

Liesbeth zei

Hij is weer schitterend Gretha.
gr. Liesbeth