zaterdag 26 november 2011

Tilda with snowheart


Hallo allemaal,
Ik heb weer eens een kaartje gemaakt met een stempel van Magnolia `Tilda with snowheart`.
Ik heb haar ingekleurd met de distress en 1 kleurtje twinkling H2O.


Ik heb deze keer eens geen bloemen gebruikt maar een kristal, die ik gemaakt heb met 2 ponsen van Martha Stewart, klein en groot met in het midden ornamentje en een pareltje.
Ik heb met wat bolletjeslint, jute en ruitjeslint de kaart versierd en verder eenvoudig gehouden.
Het papier wat ik voor deze kaart gebruikt heb is van Maja Design `Vintage winter` en wat kraftpapier.


Zoals jullie op de foto`s kunnen zien heb ik met een nestabilitie `Classic Heart` een soort label gemaakt met een tekstje erop van Tina Wenke.
De randen heb ik met walnut stain en de blendingtool een gekleurd tintje gegeven.


De kleuren van de distress zijn:
tattered rose
vintage photo
aged mahogany
frayed burlap
walnut stain
weathered wood
H2O rose gold

De kaart heb ik voor `t Hobby Hoekje de Linge gemaakt.

Jullie wisten het niet, maar ik ben de afgelopen week 5 dagen naar Praag geweest met mijn vriendin, waarmee ik 35 jaar bevriend ben. Dit hebben we in deze prachtige stad gevierd.
Maar wat was het koud!!
We hebben een heerlijke week saampies gehad met een reisgezelschap van 73 man.
Ik laat jullie 2 foto`s zien, maar ik heb er wel 100 gemaakt. Dit kan ik uiteraard niet bij dit berichtje allemaal plaatsen :))  zoals jullie wel zullen begrijpen.


Op deze foto zitten we even gezellig aan de koffie om ons op te warmen.
De onderste foto zien jullie een klein gedeelte van Praag.


Een heel fijn weekend verder en leuk dat jullie weer even langs zijn geweest.
Lieve groetjes.

Gretha

22 opmerkingen:

Liesbeth zei

Je kaartje is weer prachtig Gretha, leuk ook zo met die tag, en Praag is een mooie stad, wij hebben hem in de zomer bezocht een paar jaar geleden.
Goed om te lezen dat jullie het fijn hebben gehad ondanks de kou.
gr. Liesbeth

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtige kaart.

G toetjes sylvia.

Ditta zei

Hele mooie kaart,de ze kleuren passen heel mooi bij elkaar.
Zo te zien is Praag heel mooi, en als je al zo lang vrienden ben, is dat zeker het vieren waard!
Groetjes, Ditta.

Liefs Ineke zei

Wat een mooie kaart Gretha en wat leuk er even tussen uit. Soms heb je het zo nodig he?

Heel veel liefs en groetjes van Ineke

Anoniem zei

Je kaartje is weer prachtiggg!! Wat een mijlpaal, 35 jaar bevriend, goed zeg!

Liefs, Sandra

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje.
heerlijk zo een paar dagen weg, ik ben in het voorjaar naar Praag geweest, vind het een heel mooie stad.

groetjes jolande

Anneke. zei

Prachtige kaart, Gretha. Toevallig hen ik ♪0én soort papier deze week ook gebruikt. Fijn om te horen dat jullie genoten hebben. Een leuk initiatief.
Groetjes Anneke.

Erika zei

Heel erg mooi!

Groetjes Erika

Dina zei

wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt schitterend

Unknown zei

Wat een prachtige kaart!!
Lieve Groetjs Debbie

corryskaart zei

hoi gretha
wt een geweldig mooie kaart,echt mijn complimenten en leuk om te lezen dat je samen met je vriendin zo genoten heb ondanks de kou-))
gr corry

*mieke* zei

Schitterend en heel inspirerend Gretha! Fijn te horen dat jullie uitstapje geslaagd was...
Groetjes Mieke

arjette zei

Wat een prachtig kaartje!!!
Wat leuk om met je vriendin zo je vriendschap te vieren!! Fijn dat jullie genoten hebben!

gr. arjette.

yvon zei

Hele mooie kaart Gretha, dat rood en bruin gaat heel goed samen.
En wat leuk om je vriendschap zo te vieren, 35 jaar, super toch.
Groetjes, Yvon

Unknown zei

Wat een prachtige kaart Gretha en wat een mooie fotos wat leuk om dit zo te vieren

Liefs Nellie

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
Wat gezellig om je 35 jaar vriendschap te vieren in Praag.
Groetjes Margreet

thea zei

Wat een super leuke kaart!

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Gretha!! de kleuren papier en de details zijn ook zo mooi!!
Groetjes Trudy

Corrie zei

Hoi Gretha
wat een schitterend kaartje weer!

Wat leuk en gezellig zeg zo saampjes de vriendschap te vieren, Leuke foto's fijn dat jullie zo genoten hebben.

Wat ziet je blog er gezellig uit zeg
Liefs Corrie

Riet zei

Schitterende kaart Gretha,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Karin zei

Wat een leuk kaartje, mooi ingekleurd! Ik ben gelijk je volger geworden, want je maakt prachtige dingen!

Cathy zei

Prachtig en zo mooi ingekleurd!