zaterdag 12 november 2011

Something for you Tilda


Hallo allemaal,
Een kaart met een stempel van Magnolia gemaakt voor `t Hobby Hoekje de Linge, dat is een poosje geleden dat ik een Tilda heb ingekleurd. Ik vond het weer enorm leuk.
De stempel is in de winkel al helemaal uitverkocht, maar ik wilde jullie toch de kaart even laten zien.
Het papier komt uit een paperpad van My Minds Eye `Blush`.
Het is een padje met bruin/roze tinten.
Ik heb het afdrukje met een ovale nestabilitie uitgestanst.
Daaronder van het scrappapier het modelletje `labels eighteen` gemaakt.


De sneeuwvlok/kristal is al een oudere creatable en is nog donkerblauw van kleur van Marianne Design.
Het bontrandje aan de jurk en muts heb ik met liquid appliqué en de heatingtool bewerkt.
Om het afdrukje heb ik een randje met stickles een glinsterrandje gemaakt.
Verder aan alle randen van het scrappapier met vintage photo en de blendingtool een bruine kleur gegeven.
Nog bolletjeslint/ stipjes organzalint/ kant en parels gebruikt om de kaart verder af te maken.
Ik heb het een keertje wat eenvoudiger gehouden.
De kleuren van de distress zijn:
tattered rose
vintage photo
aged mahogany
antique linen
black soot
H2o Garnet

Een heel fijne avond allemaal.
Lieve groetjes

Gretha

28 opmerkingen:

Riet zei

Wat een schitterende kaart Gretha.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Een schitterende kaart heb je weer gemaakt Gretha, prachtige kleuren, schitterende details!!!!
Groetjes Jannie

heidy zei

Wat een plaatje Gretha!
Groetjes Heidy

Trudy zei

Het is weer een plaatje Gretha!!!
Groetjes Trudy

Greet van Maurik zei

Mooie kaart Gretha,
Fijne zondag, groetjes Greet

Margreet zei

Wat een mooi kaartje en wat een mooie kleuren
Groetjes Margreet

Unknown zei

ohhhhhhhhhh so cute wat een plaatje van een kaart en die Tilda is ook zo leuk

Liefs nellie

Annette zei

Heel leuk dat felle roze van H2O's, ik heb er ook veel meegenomen bij het Hobby hoekje de Linge, mooie spulletjes hebben ze daar.
xoxo Annette

celia zei

Super hoe jij kan distressen!!! Telkens ik je kaartjes zie denk ik dat het met markers gedaan is maar als ik het dan lees ben ik helemaal verrast!!!! Heel knap Gretha, ik hoop je ooit eens te mogen ontmoeten zodat ik je nog eens persoonlijk kan feliciteren!
Liefs, Celia.

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtige kaart.

Groetjes sylvia.

Corrie zei

Jij gaat lekker;)
Het is weer een schitterend kaartje Gretha!!!
prachtig die plooitjes in het jurkje.
Groetjes Corrie

Joke de Wit zei

Wat een mooi kaartje Gretha,ik volg je al een tijdje en je kaarten zijn iedere keer weer heel mooi.Groetjes Joke

Jokecreatief zei

Goh, wat een leuke kaart. Mooie kleurtjes bij elkaar.
groetjes Joke.

arjette zei

Wat een mooi kaartje Gretha!!! Mooi roze!!

gr. arjette.

Thea zei

Supermooi weer! Prachtig hoe je de plooien in het jurkje hebt gedaan.

Groetjes Thea

nicole zei

Prachtige kaart.
Mooi die kleuren.

Liefs Nicole

Liefs Ineke zei

schitterend gedaan Gretha

Groetjes van Ineke

Ellen zei

Wat heb je dat prachtig gekleurd Gretha!
Ontzettend leuke kaart!

Groetjes Ellen

yvon zei

Schitterende kaart weer Gretha.
Groetjes, Yvon

CraftyC zei

Your card is gorgeous Gretha. Tilda looks so pretty in pink!
Clairexx

Unknown zei

Schattige kaart Gretha, leuk in deze kleuren.

lieve groetjes Suze

Bernadet zei

ooooow tis echt een schatje Gretha!!

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart weer Gretha. Mooi van kleur ook. Heb deze stempel ook, vond hem ook zo lief.

Groetjes Astrid.

* Üla * zei

Super mooie kaart, Gretha. De kleuren, details en natuurlijk erg schattige Tilda.
groetjes Ula

*mieke* zei

Super mooi weer Gretha! Hoe krijg je in vredesnaam die plooien zo mooi met de H2O???
Perfctie ten top...
Groetjes Mieke

nicole zei

superleuk weer!
dat roze knalt lekker :)
groetjesssssss

Yvonne zei

Geweldig!! Van mij mag je vaker zo'n Magnoliaatje inkleuren!!!
liefs Yvonne

Cathy zei

Prachtig ingekleurd!