Hallo allemaal,
De dreamteamdesigners van Mo Manning houden iedere 3e donderdag van de maand een Blog Hop.
Het thema van deze maand is gekozen door Lori en is geworden `Make a gift` en heb ik dit doosje gemaakt. Ik heb `Tom en Tilly` gekozen van Mo Manning`s digital pencil voor dit project en ingekleurd met de distress.
Jullie volgend Hop stop is Kerttu en neem een kijkje op haar blog om te kijken wat voor moois zij gemaakt heeft.
Onthoud wel dat je een reactie achter moet laten bij alle bloghop deelnemers om kans te maken op een prijs.
Hi everyone,
The dreamteam designers of Mo Manning hold every third thursday of the month a Blog Hop.
The theme of this month is chosen by Lori to create a card/project `Make a gift`.
I`ve made this box and picked `Tom and Tilly` which I colored with the distress.
Your next stop is Kerttu and take a look on her blog, showing her beautiful project.
Remember to leave comments on all the blogs to make a chance of winning one of the prizes.
The paper I used for this box is from My Minds Eye `Hazel`.
Verder heb ik met een nestabilitie `Lacey squares` de omlijsting van het afdrukje gemaakt.
De lantaarn is met een doohikey van Magnolia uitgestanst.
De tekst is van LOTV.
Verder nog bloemen/ skeleton leaves, organzalint, bruin kant en parels gebruikt.
De distresskleuren zijn:
tattered rose
vintage photo
black soot
frayed burlap
walnut stain
brushed corduroy
shabby shutters
peeled paint
barn door
aged mahogany
peeled paint
pine needles
broken china
H2o fresh oregano
Veel plezier met het bloghoppen!
Lieve groetjes
Gretha



































