vrijdag 2 september 2011

Young love


Hallo bloggers,
Vandaag nog een post van me met een kaart die ik gemaakt heb voor het `t Hobby Hoekje de Linge met een stempel van Stamping Bella (Mo Manning) Young Love.
Gisteren waren mijn schoonouders 50 jaar getrouwd en zij zijn nog net zo gek op elkaar als deze 2 op het bankje.
Ik heb papier gecombineerd met het prachtige Maja Design en kraftpapier.
Voor onder het afdrukje heb ik de nestabilitie `Fleur de Lis Rectangles` gebruikt.


Er om heen heb ik de boel versierd met bloemen van Wild Orchids, kant en een strassertje.
De knoopjes zijn van Papermania.
De tekst is afkomstig van My Friend Ronnie.
De vlinder heb ik gemaakt met een doohikey van Magnolia.


De kleuren van de distress zijn:
tattered rose
vintage photo
bundle sage
forest moss
dusty concord
frayed burlap
walnut stain
black soot
chipped sapphire

Bedankt lieve mensen voor jullie lieve reacties.
Lieve groetjes

Gretha

29 opmerkingen:

De Creakeet van Peet zei

heel mooi en zo prachtig ingekleurd, echt toppie....knuf peet

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Gretha,
Wat een leuk kaartje heb je gemaakt en wat mooi ingekleurd!! Echt complimentjes hoor.
Leuke stempel en natuurlijk heel toepasselijk.
Ik had graag de workshop in Eindhoven gevolgd, maar ben dan op vakantie. Ook leuk toch!
Ga proberen om volger te worden en je ziet me vaker op je blog verschijnen.
Gezellige groetjes LIda

marian zei

Wat een lekker stel op dat bankje,echt een geweldige kaart.En natuurlijk prachtig ingekleurd.
Groetjes van marian.

Neline zei

Wat een heerlijk stel zo op het bankje samen!
Prachtig gemaakt, en heel mooi ingekleurd.
groetjes
Neline

Liesbeth zei

Wat een prachtig kaartje weer Gretha.
Je kleurwerk is altijd zo fantastisch.
Gefeliciteerd met het gouden huwelijk van je schoonouders.
gr. Liesbeth

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je schoonouders!

Je kaart is super, dit afdrukje is zo romantisch. Je kleurwerk is weer schitterend!

Liefs Hélène

ps: ik dacht wel dat die stempel je bekend voor zou komen ;-) die heb ik toen bij Anita gekocht omdat ik hem uit je boekje zo gaaf vond ;-)

Unknown zei

Wauw, das nog eens een mooi ingekleurd afdrukje! Echt super! Het is een prachtig kaartje geworden en gefeliciteerd met je schoonouders!

Veel liefs,
Renata

Erika zei

Ik vind 'm helemaal super, maar dat wist je al.
Zo mooi ingekleurd en de stempel is geweldig!

Groetjes Erika

Corrie zei

Hoi Gretha
Gefeliciteerd met het 50 jarig huwelijk van je schoonouders, wat een schitterend kaartje heb je voor ze gemaakt.

Fijn weekend
Groetjes Corrie

Lia zei

Geweldige leuke kaart is dit zeg!

groetjes Lia

corryskaart zei

wat een geweldig mooie en leuke kaart en zo prachtig ingekleurd,geweldig!
groetjes van corry

Unknown zei

wat een leuke kaart... geweldige stempels!!

Greet van Maurik zei

Hoi Gretha, eerst wil ik jou en je man feliciteren met het 50 jarig huwelijk van jullie (schoon)ouders.
Wat het kaartje betreft, heel mooi, maar hij komt me zo bekend voor!!!!waar heb ik die toch gezien!! (ha ha).
Fijn weekend, groet van Greet

carolina zei

hoi,
super mooi kaartje en WOW wat mooi gekleurd...
groetjes carolina

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

het is weer een plaatje en wat mooi dat na 50 jaar je schoonouders nog zo gek zijn op elkaar.

groetjes jolande

Sieta zei

Woh Gretha, wat is dit weer een pracht kaart geworden.

Lieve groetjes Sieta

Marlies zei

Een super leuke kaart met een hele leuke afbeelding en het spreekt bij jouw vanzelf, geweldig gekleurd!
groetjes, Marlies

m@deliefjuh zei

och och wat een geweldig leuk stel!

Aartje zei

Prachtig gedaan, erg mooi gekleurd deze leuke afdruk.
Groeten Aartje

Miranda Slagboom-de Groot zei

ach wat een leuk stel zo samen
groetjes miranda

arjette zei

Woowww wat een bjoetie weer Gretha!!! Echt zooooo mooi weer!!

gr. arjette

*mieke* zei

Wat is alles weer even mooi aan je kaart Gretha! Het afdrukje is heel erg passend voor een stel dat al 50 jaar samen is. Alsnog gefeliciteerd natuurlijk!
Groetjes Mieke

Astrid zei

Wowww, wat een supermooie kaart Gretha en wat heb je het afdrukje schitterend ingekleurd zeg, prachtig !!

groetjes Astrid

Trudy zei

Geweldig!! wat een mooie kaart weer Gretha!
en wat is die stempel toch mooi he.
Groetjes Trudy

Crea Astrid zei

Wat een lieflijke kaart heb je gemaakt. Weer prachtig van kleur ook.

Groetjes AStrid.

Unknown zei

wowwwwwwwwww wat een pracht kaart weer en zoo mooi ingekleurd wat kan je dat toch prachtig je bent een kunstenaar

Liefs Nellie

stempelfeest zei

Wow, wat een plaatje! Echt geweldig!
Groetjes Mariska

anita01 zei

Och och Gretha, dit is weer z'n *plaatje* wat een enige stempel en geweldig smaakvol tot kaart gemaakt...enig deze stempel....och help....ik wil aan de freubel hi,hi,...

Warme groetjes uit ons hutje,
Anita

Unknown zei

Prachtige kaart Gretha mooi gekleurd en wat een lief stelletje zo.

Lieve groetjes Suze