dinsdag 27 september 2011

Kindness


Hallo lieve bloggers,
Een grote tegenstelling met mijn vorige kaart wat zo heerlijk zomers is en nu deze die zo lekker winters is. Je voelt de kou als je er lang naar kijkt.
De stempel van deze kaart is een Penny Black slapstickstempel `Kindness`.
Het papier is van het prachtige My minds eye `Hattie` Stella Rose.
Het frame wat ik vaak gebruik is een nestabilitie `Fleur de Lis` retangles.
Op ieder uitsteekseltje hiervan heb ik een strassteentje geplakt.
Het afdrukje heb ik uitgeknipt en een nieuw rechthoekig stukje op de de uitgestanste mal geplakt, nadat ik het eerst door de cuttlebug heb gehaald met de embossingfolder `snowflakes`.


De bloemen zijn creatables van MD en heb ik de nerven bewerkt met stickles, met daaronder takjes van Martha Stewart gedaan.
In het hart van de bloem heb ik een strassertje geplakt.


De kleuren van de distress zijn:
scattered straw
vintage photo
walnut stain
broken china
faded jeans
antique linen
tea dye
barn door
tattered rose
weathered wood

Ik hoop dat jullie ondanks het mooie weer deze kaart leuk vinden.
De kaart heb ik voor `t Hobby Hoekje de Linge gemaakt.
Leuk dat je even langs bent gekomen en tot de volgende kaart.
Lieve groetjes

Gretha

27 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Gretha.
Super lief stempeltje en die kleuren....Schitterend!!!
Groetjes Corrie

Aletta zei

Wat een prachtige kaart, mooie details en kleuren.

Groetjes Aletta

Linda zei

wat een super mooi kaartje
gr linda

jans zei

wat een schitterende kaart weer gretha grt jans

Anoniem zei

Een schitterend mooie kaart noot Gretha.
Groetjes Joke

Greet van Maurik zei

hoi Gretha, ik had hem al in de winkel gezien, maar wil je bij deze zeggen, dat ik hem heel mooi vindt.
Groetjes en veel plezier met de workshop.
groet van Greet

Chantal zei

Wauw Gretha wat een supermooie kaart heb je weer gemaakt! Groetjes, Chantal

Liesbeth zei

hij is weer super gretha.
gr. liesbeth

corryskaart zei

hoi gretha
ook al schijnt de zon je kaartje is ijskoud de mooiste,een leuke afbeelding en prachtig gekleurd
groetjes van corry

Margo zei

Hoi Gretha,
wat een schitterende kaart en die kerstbloemen zijn ook prachtig !
Liefs
Margo

Ankie vd Polder zei

Wat een geweldig mooi kaartje Gretha. Super gedaan. Groetjes, Ankie

Unknown zei

Hoi Gretha je kaart hieronder is prachtig maar deze is geweldig mooi , prachtige kleuren schitterend.


Lieve groetjes Suze

Unknown zei

wow wat een prachtige kaart weer en van die mooie kleuren om over het inkleuren maar te ijgen ohhhhh zo mooi

Liefs Nellie

Yvonne zei

Wauw, zeg wat een subliem kleurwerk toch weer, op deze schitterende kaart!

GerJanne zei

Hoi Gretha,

wat een heerlijk winters kaartje! Prachtig met dat blauw. En ik vind de bloemen ook schitterend!

GerJanne

Daniele zei

stunning card Gretha, beautifully coloured
hugs

* Üla * zei

Wat een prachtige winterkaart, Gretha en mooie, delicate details en super mooi ingekleurd.
groetjes Ula

arjette zei

Oohhh wat weer een prachtig kaartje!!! Schitterend!!

gr. arjette.

Anke zei

Wat prachtig weer. Die bloemen zijn heel mooi met de stickels.
liefs Tessa & ANke

anita01 zei

Genoten van je liefs....

Zie je gauw,

Warme trustie groet,
Aniet xxx

Anoniem zei

Wow in één woord Schitterend!!!!!!

Groetjes Jannie

chantal en sygrid zei

schitterende kaart gretha
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Riet zei

Wat een prachtige kaart Gretha,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Anne-Marije zei

Oh wat een geweldig kaartje heb je gemaakt! Een lief plaatje en prachtige details...
xxx Anne-Marije

Kitty Dieleman. zei

Prachtige kaarten maak je zeg,ik heb net je volgende serie op de site van De Linge ook al bewonderd.
Super zijn ze.
Word gelijk volger van je blog.

Groetjes Kitty

Bernadet zei

nou, als ik naar je kaart/kleurwerk kijk krijg ik het helemaal niet koud hoor, maar juist het tegenovergestelde haha.
SUPER weer Gretha!!

Pam Sparks zei

Love this Gretha! Striking colors with the white and beautiful coloring!