zondag 25 september 2011

Lacie with icecream


Hallo allemaal,
Het is vandaag echt een dag om een ijsje te eten:) zoals op deze kaart die ik gemaakt heb met een stempel van Stamping Bella `Lacie with icecream`.
Deze kaart is een voorbeeldkaart voor het `t Hobby Hoekje de Linge.
De stempel heb ik ingekleurd deels met de distress en H2O.


Het papier wat ik gebruikt heb is van Cart-us `Romantic Flowers`.
Aan de bovenkant heb ik in gebroken wit linnen papier en met de embossingfolder `Caramello` de bloemetjes gemaakt. Dit heb ik door de cuttlebug gehaald.
De label hieronder is een doohikey van Magnolia en de tekst erop is dacht ik van MD.


Onder het afdrukje heb ik met gaas van de drogist en een swirl, gemaakt van een doohikey, wat gedecoreerd.


Verder met wat bloemen, vilten hartjes en strassteentjes de kaart afgemaakt.


De kleuren van de distress zijn:
tattered rose
aged mahogany
vintage phtot
frayed burlap
pumice stone
walnut stain
antique linen
peeled paint
tea dye
H20: blue ice/ blushing rose

Een hele fijne zonnige zondag iedereen en tot de volgende kaart.
Lieve groetjes

Gretha

27 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een leuk kaartje... en een mooie kleuren!!
Ook een erg leuke afdruk!

Unknown zei

Wat een leuke kaart en weer mooi ingekleurd wat een leuke stempel een plaatje

Lieve Groetjes Nellie

Greet van Maurik zei

Mooie kaart, Gretha.
Jij ook een fijne en zonnige zondag toegewenst.
Groet van Greet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schattig kaartje, heb j e weer heel mooi gemaakt en zo heerlijk zomers, past wel bij het weer van dit weekend.

groetjes jolande

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart. Echt helemaal geweldig. Een super lief stempeltje en lieve kleurtjes die er erg goed bijpassen.
Groetjes Joke

Chantal zei

Wat een prachtige kaart weer Gretha!Superkleurtjes en leuk zo met dat gaas erachter! Groetjes, Chantal

celia zei

Knap....gisteren bewonderde ik je kaartjes in het echt, vrijdag ben ik je blijkbaar voorbij gelopen, ze zijn prachtig!!!! Je kleurenwerk met distress is schitterend!!!!Proficiat!
Veel liefs Celia.

Lia zei

Deze is erg leuk, wat een heerlijke zachte kleurtjes,

groetjes Lia

Corrie zei

Hoi Gretha
Wat een super lief kaartje, prachtig die kleuren, leuk effect geeft dat gaas.
Groetjes Corrie

corryskaart zei

hoi gretha
wat een superleuke kaart,ik zie zo mijn kleindochter erin terug:-))
groetjes van corry

Liesbeth zei

Wat is ie weer schitterend Gretha.
gr. Liesbeth

Thea zei

Hij is weer helemaal mooi Gretha!

Groetjes Thea

Margreet zei

Wat een schitterend kaartje
Groetjes Margreet

chantal en sygrid zei

schitterende kaart gretha
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Miranda Slagboom-de Groot zei

wauw wat een mooie kaart
groetjes miranda

Bernadet zei

het is weer een PLAATJE Gretha!!
En weer zo gaaf ingekleurd!!

Anoniem zei

Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Gretha.En inderdaad het is echt ijsjes weer en van mij mag dat nog wel een hele tijd zo blijven.

groetjes Jannie.

GerJanne zei

Hoi Gretha,

prachtig!! Wat ben je toch een kei in het inkleuren!

GerJanne

arjette zei

Wat een bjoetie weer Gretha!! Ik ben écht een fan van jouw kaartjes, vind ze altijd zoooo mooi!!! En je kleurwerk is weer fantastisch!!!!

gr. arjette.

Jokecreatief zei

Een hele mooie kaart, leuke kleuren bij elkaar.
Mooi papier. Ziet er weer schitterend uit.

roetjes Joke.

Kim zei

Wat een mooi kaartje. Leuke kleuren heb je bij elkaar gebruikt.

Groetjes van Kim

Anoniem zei

Schitterend weer Gretha! En de H2o kleurtjes zijn erg mooi.

Liefs Hélène

marian zei

Wat een geweldig leuk kaartje,hele mooie kleuren,echt super!!!!!
Groetjes van Marian

Anoniem zei

Hoi Gretha, wat een superkaartje! Die stempel is erg guitig!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met mooie kleuren heb je gebruikt.

Groetjes Astrid.

Riet zei

Schitterende kaart Gretha,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Yvonne zei

Hoi Gretha alweer zo'n prachtige kaart! Wat een onzetend lieve stempel is dit.
liefs Yvonne