dinsdag 13 september 2011

You did it!


Hallo lieve bloggers,
Ik heb jullie zoveel te vertellen!
Jullie zien hier een kaart gemaakt met een stempel van Cuddly Buddly ` Been painting` en nu ga ik jullie het leuke nieuws vertellen dat ik in het pre-release designteam zit bij Cuddly Buddly.
Ik vind dit een enorme leuke uitdaging. Wat houdt pre-release precies in, nl dat ik voordat er een nieuwe stempel uitkomt, ik de stempel mag inkleuren en er een kaart van mag maken.
Jullie weten dat ik vorig jaar een cursus engels heb gevolgd en kan ik nu heel goed toepassen.
Sommige berichten zullen dan ook tweetalig zijn, ahum, dat ga ik in ieder geval proberen.
Over deze kaart nu verder, ik heb papier van My Minds Eye gebruikt de `Madison Avenue`.
Ik heb voor het afdrukje Labels One van de spelbinders gebruikt.


Verder het randje en de uitgestanste filmrol komt uit een Die-namicsmal.
De swirl is een doohikey van Magnolia.
De tekst is van Stampendous.


Verder nog bloemen, strassertjes en een kantje.
De kleuren van de distress zijn:
antique linen
vintage photo
walnut stain
pumice stone
black soot
peeled paint
tattered rose
barn door
forest moss
broken china

Zoals jullie de tekst kunnen lezen op de kaart geldt dit ook voor ons, wij hebben het ook weer geflikt met de 80km van de Langstraat in Waalwijk.
Wat hebben wij geluk gehad met het weer zaterdagavond. We zagen het allemaal vuren en hoorden we het allemaal onweren, maar we zijn gespaard gebleven van de regen. We werden ook nog even tegen gehouden door de organisatie en de politie, omdat er zo`n noodweer in Drunen was en wij moesten net die richting op door de polder. Maar na ongeveer na 5 minuten mochten we weer doorlopen. Ik denk dat er bij ons ongeveer 15 grote druppels naar beneden zijn gevallen.
Alleen de laatste 5 km zondag hebben we een licht regentje gehad, maar je werd er niet nat van.
De laatste 10 km`s liep ik te harken, volgens mijn man. Wat was het zwaar en er kwam geen eind aan.
Maar we hebben volgehouden.
We zijn binnengehaald door onze zoon en zijn vriendin, wat ben je dan blij als je ze ziet!
Ik laat jullie 2 foto`s zien vlak voor de finish, we zien er niet meer zo florisant uit, maar daar hadden we een goede reden voor :)



Dank jullie wel lieve bloggers voor het meeleven en jullie lieve reakties.
Tot de volgende kaart
Lieve groetjes

Gretha

31 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Gretha,
Gefeliciteerd met het behalen van jullie monstertocht, super!
En uiteraard ook heel leuk dat je voor Cuddly Buddly gaat werken, misschien komen er ooit nog eens rubberstemples.
Prachtig kaartje heb je weer gemaakt.

Groetjes Thea

bep zei

Geweldig gretha ik doe het je niet na hoor toppieeeee schattig kaartje leuke foto hii ik zie je zaterdag bij de ws
groetjes bep

Crea Astrid zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met de plaats in het pre-release DT. Dat is wel een eer zeg. Vind je kaartje ook weer superrrrrr geworden.
Ook van harte met het behalen van de 80 km. Dat doe je niet zomaar. Echt knap van je.
Ik doe het je niet na hoor.

Groetjes Astrid.

Desirée-ScrapDees zei

allereerst wat goed dat jullie de 80 gehaald hebben, weer een prestatie zeg! Heb er helaas niets van meegekregen, maar ben wel blij dat het weer goed geweest is, want het heeft inderdaad geflitst zeg, niet normaal meer en hier viel er 's nachts toch een flinke bui, gelukkig is dat dus plaatstelijk geweest! En wat gaaf zeg dat je stempels al eerder uit mag proberen, gaaf!

Corrie zei

Hoi Gretha,
Wat een super lief kaartje en wat een leuk nieuws dat je in het Cuddly Buddly Design Team zit.....Gefeliciteerd!!!
Pffff.... wat een prestatie hebben jullie weer geleverd zeg! 80 km, knap hoor.
Groetjes Corrie

Petra zei

Oooooooo prachtig kaartje en zo lief die stempel.

Knap hoor 80km, gefeliciteerd met het uitlopen daarvan!

Neline zei

Allereerst gefeliciteerd met het behalen van zo'n enorme tocht! Petje af hoor. Fijn dat het weer mee gevallen is.
En dan....van harte gefeliciteerd met je nieuwe DT-schap, dat gaat helemaal goed komen.
Je kaart die je gemaakt heb ik weer helemaal geweldig.
groetjes
Neline

Greet van Maurik zei

Hoi Gretha, gefeliciteerd met het goed behalen van de finish.Goed hoor.Je kaart is weer heel mooi geworden, ook leuke kleuren.
Ik wens je een fijne dag, en veel plezier met de workshop.
Groet van Greet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw Gretha, wat een eer en wat heb je de stempel waanzinnig mooi ingekleurd en er een fantastisch mooi kaartje mee gemaakt.
leuke stempel trouwens.
en mijn complimeneten aan jou en je man, wat een prestatie, gefeliciteerd.

groetjes jolande

PinksyDoodles zei

Beautiful card Gretha. Your colouring is wonderful.
Clare x

Margo zei

Wat een prachtig kaartje en wat een knappe prestatie !
Liefs
Margo

jans zei

wat een preastatie gefeliciteerd en wat een moi kaartje weer grt jans

Trudy zei

Hoi Gretha, gefeliciteerd met het behalen van de finish.Geweldig.
en wat een leuk nieuws dat je in het Cuddly Buddly Design Team zit.....
Je kaart is weer heel mooi geworden, ook leuke kleuren.
Groetjes van Trudy

GerJanne zei

Hoi Gretha,

wat geweldig dat je in een release-team zit en wat knap, je wandelprestatie! Ik doe het je allebei niet na.
De kaart is fantastisch en vooral je kleurwerk!
Groetjes,

GerJanne

Erika zei

Hoi Gretha,

Wat een leuke berichten!
Gefeliciteerd met je DT-plaatsje, helemaal terecht want je maakt zulke mooie kaartjes! Deze is ook weer zo schattig!
En wat knap dat jullie de 80 km. hebben uitgelopen. Ik heb er nog aan gedacht want het ging hier zo tekeer zaterdagavond. Knap hoor!

Groetjes Erika

Anoniem zei

You did it!! Not ones but twice ;-) grinnn.. laat dat Engels maar komen ;-)
Van harte Gretha, je hebt het verdient met je plaats bij Cuddly Buddly, ben erg benieuwd naar de leuke en lieve stempels die uit zullen komen.

En ook van harte voor jou en je man... wat een prestatie weer!!!

Liefs Hélène

Fieneke zei

Hoi hoi, wat een leuk kaartje erg mooi ingekleurd! Gefeliciteerd met j8e Dt wat leuk dat je de nieuwe stempels dan gelijk ziet! En ook nog gefeliciteerd met het uitlopen van de 80!! Knap hoor.
groetjes Fieneke

Liesbeth zei

Wat een leuk nieuws heb je gekregen, en je kaartje is weer TOP.
Net als je prestatie van de 80 van de langstraat.
Ik vind dat zo knap.
gr. Liesbeth

Bernadet zei

SCHITTEREND Gretha!!!
Nou.... ze kunnen zich bij Cuddly Buddly ook geen betere wensen hoor!!
Je inkleuren is ook zo geweldig gaaf!!

corryskaart zei

hoi gretha
gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep,ik doe het je echt niet na,zo ook wat je kaart betreft niet wat is die bijzonder mooi gekleurd,TOP
groetjes van corry

anita01 zei

Hej kanjertje,

Dubbel feest hoor...en wat zijn we trots op je;o)))) Ze boffen maar met jou en je kunstwerkjes....want wat heb je dit weer smaakvol gedaan Gretha.

Warme groetjes met een vette knipoog.
Aniet xxx

Marijke zei

Hallo Gretha,
Gefeliciteerd!!!
Je hebt het DIK verdiend!!!
Deze kaart is ook weer SUPER schattig!!!
Groetjes,
Marijke

petra,s cards zei

wat een prachtige kaart super kleurencombinatie!!!
en wat een topprestatie 80 km!!!! hier in limburg is dat de kennedymars krijg altijd kippevel als je de menigte voor bij ziet komen zooo knap, mijn man heeft het twee maal geprobeerd maar beide keren bij 60 km moeten stoppen vanwege flinke blaarvorming, maar volgend jaar weer.
xx petra

*mieke* zei

Gefeliciteerd Gretha! Met het behalen van je tocht en natuurlijk met je nieuwe DT plekje... Helemaal verdiend, want ik sta elke keer weer versteld als ik zie hoe mooi jij kunt inkleuren!
Dit kaartje is dan ook weer tot in de puntjes af!
Groetjes Mieke

Helga zei

Hallo Gretha,
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
En de stempel is geniaal geweldig mooi ingekleurd, kan ik nog wat van leren, haha.
Wat een leuke foto's van het wandelen.
Ik ben ook een wandelfanaat, maar langeafstanden is weer net iets te veel van het goede!
Ik heb nu al 2 maal de Nijmeegs 4 daagse gelopen, zo'n geweldige ervaring!!!
Zou het leuk vinden als je ook eens op mijn blog kom buurten;)
Gr. Helga

yvon zei

Super mooie kaart Gretha, dat bolletjes lint onderaan vind ik ook super.
En gefeliciteerd met je DTschap bij Cuddly Buddly, super. En wat goed dat je die 80 km hebt gelopen, ik moet er niet aan denken. Geweldige prestatie.
Groetjes, Yvon

Karin zei

Hoi Gretha,

Ik wil even een compliment geven voor je mooie kaarten, ik ben net begonnen met het inkleuren met distress inkt en zo kwam ik op jouw blog terecht. Erg leuk en inspirerend!

Carola zei

Lieve Gretha,

Wat ben je toch een toppertje, je kaarten zijn geweldig, super mooi ingekleurd. En dan nog werken voor Cuddly Buddly hartstikke leuk voor je, en dan ook nog 80 km lopen !! Ik vind het een leuke foto samen met je man, jullie zien er prima uit.
Tot donderdagavond
Veel liefs
Carola
Tot donderdagavond

arjette zei

Wat super zeg!!!! Maar ze weten natuurlijk heel goed wie ze uitkiezen hè, je kaartjes zijn altijd fántástich!!!!
Deze is ook weer schitterend!!!!
En wat goed dat jullie die tocht hebben gedaan zeg, knap hoor!!!!

gr. arjette.

chantal en sygrid zei

schitterende kaart gretha
erg mooi gemaakt.
liefs chantal & sygrid

Unknown zei

Gefeliciteerd Gretha met het uitlopen van deze lange toch.
Oohh en wat is dit weer een aller liefs kaartje Prachtig.

Lieve groetjes Suze