dinsdag 6 september 2011

Warmest Wishes


Hallo bloggers,
Ik heb eindelijk even een gaatje in de tijd gevonden om een kaart aan jullie te laten zien. Ben een beetje druk, maar wel met leuke dingen.
Zo beginnen volgende week de workshops weer en heb ik die week er 2 te geven. Eindelijk het seizoen begint weer.
Nu even over de kaart die ik hierboven gemaakt heb, ik heb hem gemaakt met een Penny Black slapstickstempel genaamd `Warmes Wishes`.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Cosmo Cricket `Mitten weather`.


Ik heb verder nog een randpons van MS `Holly leaves` gebruikt.
De swirl wat ik persoonlijk erg mooi vind is een doohikey van Magnolia.


De tekst is van Kaisercraft clear stamps Christmas Sentiment.
Verder heb ik de kaart afgemaakt met bloemen, ruitjeslint en strassertjes.



Met inkleuren heb ik het licht van links laten komen, zodat je aan de rechterkant de schaduweffecten krijg.
De kleuren van de distress zijn:
tattered rose
vintage photo
aged mahogany
frayed burlap
walnut stain
black soot
antique linen
dusty concord
bundle sage
broken china

Ik ga weer verder met mijn leuke bezigheden en tot de volgende kaart.
Lieve groetjes

Gretha

27 opmerkingen:

anita01 zei

Hej Gretha,

Tis weer z'n bjoetie zeg, heerlijk in de kleuren en zo mooi van model....

Veel plezier he hi,hi, gaat wel lukken denk ik ;o)))))

Warme groetjes,
Anita

Liesbeth zei

Wat een prachtig kleurwerk weer Gretha.
Je kaartjes hebben eigenlijk verder niks nodig, maar al wat je nog toevoegd is ook allemaal prachtig.
gr. Liesbeth

Linda zei

Wat een schitterende kaart is dat, super gekleurd ook weer
gr linda

jans zei

wat een schatig kaartje weer grt jans

stempelfeest zei

Schitterend Gretha, wat is je kleurwerk toch geweldig mooi en gedetailleerd!
Groet Mariska

Jokecreatief zei

wat een mooi kaartje weer Gretha. Hele mooie kleuren en wat een lief stempeltje van Penny Black. groetjes Joke.

stempelfreaks zei

Wat een schitterend kaartje weer. Prachtige kleuren.
Groetjes Astrid & Larissa

Yvonne zei

Gretha wat een prachtige kaart toch weer, ik bewonder echt je manier van inkleuren, werkelijk schitterend.
liefs Yvonne

Unknown zei

Wat leuk gedaan... mooie kleuren... leuke stempel!! Echt geweldig!!

GerJanne zei

Oh Gretha,

wat heb je dat prachtig ingekleurd!
Vind het een plaatje!
En die swirl is ook al zo fantastisch!

Groetjes,

GerJanne

Anoniem zei

Wat een warme kerstkaart, mooie kleuren en schitterend ingekleurd.

tja.. die swirl.. die viel bij mij vorige week ook spontaan in mijn winkelmandje ;-)

Succes met de workshops en de voorbereidingen ervan!

Liefs Hélène

Mandy's Magnolia cards zei

Prachtig Gretha
groetjes, Mandy

Corrie zei

Hoi Gretha,
wat een Beauty weer
alles klopt weer aan je kaartje.

Wat een prachtige Swirl is dat.

Groetjes Corrie

Dina zei

een practige kaart heel mooi

Aartje zei

Hallo Gretha, wat een mooi "warm"winterkaartje. Ik vind de kleuren prachtig, en alles is erg mooi op elkaar afgestemd.
Groeten Aartje

creacora zei

een prachtige kaart Gretha !

Groetjes Cora

Unknown zei

Oohh wat een mooie kaart Gretha in prachtige kleuren super.

lieve groetjes Suze

corryskaart zei

hoi rgetha
wat een prachtige kaart en wat een schatje van een afbeelding,van welk merk is deze?
groetjes van corry

Greet van Maurik zei

het is weer een mooie kaart geworden Gretha,
Groet van Greet

arjette zei

Hoi hoi,

dit kaartje is ook weer zooooo mooi, schitterend!!! Prachtig papier!!!

gr. arjette.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterende kaart en weer super ingekleurd, mooie warme kleuren.

groetjes jolande

Unknown zei

wowwwww het is weer een schitterende kaart en het inkleuren zoooooooooooo mooi het is net een schilderij complimentjes hoor

Liefs Nellie

petra,s cards zei

wat een prachtige kaart weer!!!!! wou dat ik niet zo ver weg woonde dan kwam ik zeker naar je workshop!!!
xx petra

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt Gretha. Vind de kleuren die je hebt gebruikt ook erg mooi. Je hebt het ook weer erg mooi ingekleurd.

Groetjes Astrid.

Anke zei

Wat een schattig kaartje. Heel leuke stempel.
liefs Tessa & Anke

Chantal zei

Oh jeetje mineetje Gretha, wat een superleuke kaart heb je weer gemaakt! Prachtig gewoonweg! Groetjes, chantal

Marlies zei

Een prachtige kaart, in een hele mooie kleuren combi! Ook een hele leuke stempel!
groetjes, Marlies