dinsdag 20 september 2011

My Garden


Hallo allemaal,
Morgen begint de creabeurs van Mechelen in België.
Daar zullen jullie (voor degene die deze beurs bezoeken) deze kaart kunnen zien.
Ik zal daar ook weer 3 dagen aanwezig zijn, woensdag t/m vrijdag.
Voor deze kaart heb ik een creatable van MD gebruikt en uit een dubbel gevouwen stuk papier gestanst.
Ik heb deze mal al veel gebruikt, nu een keertje als kaart.
Ik heb het een beetje bewerkt met de distress met de kleur dusty concord.
Het papier wat ik gebruikt heb komt uit een paperpadje van Prima Marketing `Sweet Fairy`.



Het afdrukje is uitgestanst met een ovale nestabilitie.
Daaronder heb ik met een mal van Nellie Snellen de ronding gemaakt en doormidden geknipt en samen met een kleedje speels eronder gedaan.


Het hartje is ook een creatable van MD.
Dit heb ik met een strik, roosjes, stukjes `meeldraadjes` en roosjeslint gedecoreerd aan de linkerkant van de kaart.
Aan de rechterkant van de kaart heb ik dit gedaan met andere bloemen.


De kleuren van de distress zijn:
tattered rose
vintage photo
aged mahogany
antique linen
vintage photo
dusty condord
scattered straw
shabby shutters
peeled paint
weathered wood


ps. de stempel is van Bildmalarna.
Misschien zie ik jullie in de Neckerhal in Mechelen en anders tot de volgende kaart.
Lieve groetjes

Gretha

29 opmerkingen:

Anoniem zei

top kaart mooie kleuren !! een super malletje !!

liefs jurian

Trudy zei

Prachtige kaart Gretha!
Groetjes Trudy

LottesCards zei

Wat super mooi die vorm als kaart!
Mooie kleuren en super details.
Echt een super kaart.
Veel plezier op de beurs!!!
Liefs Lotte

Desirée-ScrapDees zei

prachtige kaart hoor, echt mooi!

Andrea zei

wat een leuke en mooie kaart Gretha
zulke vrolijke kleurtjes
veel succes op de beurs, ik wou dat ik ook langs kon komen
groetjes andrea

Neline zei

wat een prachtige kaart Gretha, heel mooi van kleur.
Veel succes en plezier op de beurs.
groetjes
Neline

Liesbeth zei

Hij is prachtig Gretha.
Veel plezier in Mechelen.
gr. Liesbeth

Anoniem zei

Wow wat een schitterende kaart !!!
Veel succes op de beurs.

Groetjes Jannie.

jans zei

wat een mooie kaart grt jans

Greet van Maurik zei

Je kaart is heel lief, schattig en prachtig Gretha.
Ik wens je heel veel plezier op de beurs in Mechelen.
groet van Greet

Corrie zei

Schitterend kaartje Gretha!
Heel veel plezier in Mechelen.
Groetjes Corrie

Thea zei

Hoi Gretha,

Ach wat is het weer een schatje! En wat een mooie kleurtjes. Heel veel plezier op de beurs.

Groetjes Thea

* Üla * zei

Geweldige kleuren en een schitterende kaart weer, Gretha!
groetjes Ula

corryskaart zei

hoi gretha
wat een geweldig leuke/lieve en mooie kaart en veel succes op de beurs!
groetjes van corry

Kim zei

Mechelen laat ik even aan mij voorbij gaan, maar wellicht zie ik je binnenkort weer een keer in IJsselstein.
Je kaartje is weer een pracht geworden. De lieve kleurtjes en het mooi ingekleurde stempeltje, helemaal top.

Groetjes van Kim

Erika zei

Heel erg mooi!!!
Veel plezier en succes op de beurs.

Groetjes Erika

Jokecreatief zei

Wat een mooi kaartje, leuk stempel en een hele mooie mal. Schitterend.

groetjes Joke.

Yvonne zei

Hoi Gretha, je kaart is weer helemaal het einde, zo mooi! Wens je fijne dagen in Mechelen!
liefs Yvonne

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, je kaart is in 1 woord FANTASTISCH.

groetjes jolande

arjette zei

Wooowww wat schitterend!!! En wéér zooo mooi ingekleurd!!! Veel plezier op de beurs!!!

gr. arjette.

Monique zei

Wat een mooie kaarten maak je Gretha. En wat ziet je kleurwerk er mooi uit.

Groetjes Monique

Henriëtte zei

Wat een schat van een kaart.

Groetjes Henriëtte

Unknown zei

ohhhhhhhhhhh mijn hart gaat open wat een beatyyyyyyyyyyyyyyyy en ja je kleuren ik heb er geen woorden voor jawel schitterend

Liefs Nellie

Riet zei

Wowww Gretha,wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Bernadet zei

oooow wat is dit een lieffie Gretha

sandra_w zei

Woww!! Wat 'n beauty, Gretha!!

San x

Anoniem zei

Eindelijk even wat blogtijd.. had je kaart al voorbij zien komen, maar nog geen tijd gehad om even op het gemak te reageren.
Je kaart is wederom erg mooi, de kleurencombi is zo mooi soft/zoet en je kleurwerk is geweldig. Heel veel plezier op de beurs.

Liefs Hélène

chantal en sygrid zei

wouw schitterende kaart gretha
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Annie zei

adorable! another gorgeous creation and such pretty embellishments with a darling image.
hugs, annie x