zaterdag 14 mei 2011

You`ve got mail

Hallo allemaal,
Deze kaart met een stempel van Whiff of Joy `Charlotte with mailbox` heb ik ingekleurd met de distress inkt.
Ik vond het een erg leuke stempel om in te kleuren.
Het papier van Kaisercraft `Le chateau collection` vind ik heel mooi van kleur en weer iets anders dan anders. De kleur zwart gebruik ik niet zo snel, maar in dit geval om erbij te combineren is het wel mooi.
Vooral omdat de kleur weer terug komt in het afdrukje.
Aan de rand van het afdrukje heb ik met een stempel van Magnolia en de kleur tea dye de swirls (krullen) gestempeld.


Onder de bloem heb met de pons van MS `Frond` de blaadjes gemaakt.
De tekst, de envelop en het knoopje zijn van MD Eline`s huis.
Verder nog lint en wat strassteentjes gebruikt.


De kleuren van de distress zijn:
tattered rose
vintage photo
aged mahogany
black soot
antique linen
tea dye
weathered wood
broken china

Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer
Fijn weekend
Lieve groetjes
Gretha

20 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een mooie kaart Gretha,
Schitterend papier.....prachtige kleuren!
Fijn weekend
Liefs Corrie

Marlies zei

Een prachtige kaart Gretha! Hele leuke afbeelding, super gekleurd!
groetjes, Marlies

arjette zei

Hoi hoi,

ik vind je kaartje weer een toppertje hoor!!! Wat is dát een leuke stempel zeg!!!
Fijn weekend!

gr. Arjette.

Trudy zei

Je kaart is weer prachtig Gretha!
Groetjes Trudy

Alina zei

een prachtige kaart, Gretha, ik ben al een tijdje fan, maar laat nooit een bericht achter!
groetjes, Alina

Thea zei

Hij is weer prachtig Gretha!

Fijn weekend,
groetjes Thea

yvon zei

Schitterende kaart Gretha. Leuk stempeltje en weer zo mooi ingekleurd. Leuk dat blauw met bruin.
Groetjes, Yvon

chantal en sygrid zei

schitterende kaart gretha
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

creacora zei

heel erg mooi weer Gretha ik vind jou stijl super !! een schitterende kaart!!!

Groetjes Cora

Bernadet zei

prachtige kaart gretha!!
Super ingekleurd ook

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, heel mooie kleurtjes en het afdrukje is zo leuk en prachtig ingekleurd.

groetjes jolande

Yvonne zei

Supers mooie kaart en weer fantastisch mooi ingekleurd zoals altijd!!!!
liefs Yvonne

Kim zei

Wat een ontzettend leuk kaartje, Ik vind de kleuren ook zo mooi bij elkaar.

Groetjes van Kim

Anoniem zei

wat een prachtig lief kaartje Gretha,Ik vind deze stempel ook super gaaf,kan je haast overal voor gebruiken want post krijgen is altijd leuk.

Groetjes jannie.

Angélique zei

Hoi Gretha, wat een mooie kaart is het geworden zeg, vooral de kleurstelling.
Fijne zondag!
Groetjes Angelique

corryskaart zei

hoy gretha
wat een geweldige kaart is dit geworden,ben je volger geworden, kom je ook eens bij mij kijken?
groetjes....corry

Anke zei

Heel mooi. Prachtige kleurtjes.
liefs Tessa & Anke

Creatiefhandje zei

leuke kaart geworden Gretha

Unknown zei

Prachtige kaart gretha, mooi kleuren en het stempeltje is wel heel leuk zeg.

Lieve groetjes Suze

anita01 zei

Goede morgen Gretha,

Zoals altijd heb je weer een heerlijk en smaakvol kaartje erop gezet...smullen jou kleurtjes.

Warme groetjes,
Aniet xxx