vrijdag 6 mei 2011

With love

Hallo allemaal,
Ik heb eens een andere stempel gebruikt voor mijn kaart en is een stempel van Fizzy Moon `with love` en ingekleurd met de distress.
Ik heb samen met mijn vriendin ieder deze kaart zitten maken. Ik vind het zo gezellig om samen met iemand te knutselen en dat zeggen we dan ook vaak tegen elkaar.` Wat gezellig hé :-)`
We verzinnen om de beurt een layout en maken dan naar eigen inzicht de kaart.
Deze heeft dus mijn vriendin verzonnen.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Country Companions `For someone special`.
Het afdrukje heb ik uitgeknipt en later op een ronding door middel van de cuttlebug en een nestabilitie er verhoogd opgeplakt.
De bloemetjes zijn met behulp van een embossingfolder `Daisy` geembosd.
Aan de rechterkant heb ik de MS pons Doily Lace het sierrandje erin gebracht.
Het witte rondje links bovenin is een creatable van Marianne Design.



Verder heb ik nog wat strassteentjes, een ruitlintje, een houten knoopje en bloemen gebruikt om de kaart verder af te maken.
Distresskleuren:
vintage photo
antique linen
dusty concord
walnut stain
peeled paint
forest moss
wild honey

Ik wens alle moeders nog een fijne zondag en tot de volgende kaart.
Lieve groetjes
Gretha

21 opmerkingen:

Yvonne zei

Hoi Gretha,
Wat een ontzettend mooi kaartje weer! Fantastisch kleurwerk!
groetjes Yvonne

Liesbeth zei

Alsof het een 3d plaatje is, mooi hoor.
gr.Liesbeth

Marlies zei

Wat een super mooie kaart Gretha! Het papier heb ik ook pas gekocht, ik vind ook zo mooi! De afbeelding is ook erg schattig en geweldig gekleurd!!
groetjes, Marlies

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Gretha,
Toen ik jouw blog opende dacht ik meteen ... wat een leuke kaart. Mooie kleuren en heel mooi ingekleurd.
Dacht eerst dat het een plaatje was. Grappig dat kleine hartje links.
Je vriendin heeft hem goed ontworpen. Gezellig hé samen een kaart maken.
Gezellig weekend,
Groetjes Lida

stempelfreaks zei

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Prachtig ingekleurd weer. Jij ook gezellige moederdag.
Groetjes Astrid & Larissa

Jolanda de Ronde zei

Ooooh wat een schatje Gretha!
Echt weer supers ingekleurd.

Voor jou ook een hele fijne moederdag meis.

Groetjes, Jolanda

creacora zei

Super mooi !!!!!!!!!!!!

Groetjes Cora

Corrie zei

Hoi Gretha,
Wauwwwwww wat een lief kaartje en dat beertje wat heb je hem mooi ingekleurd, het lijkt wel een kant en klaar plaatje, zo mooi.

Ik wens jou ook een hele fijne moederdag toe.

Fijn weekend
Liefs Corrie

Anke zei

Ooooooh wat een schatje!
liefs Tessa & Anke

* Üla * zei

Het is echt een super lieve en hele mooie kaart, Gretha. De kleuren en de LO vind is erg mooi gebruikt.
groetjes Ula

Thea zei

Wat ben je toch een kanjer! Schitterende kaart weer.

Fijn weekend!
Groetjes Thea

Unknown zei

Oohh wat een prachtige kaart gretha en wat een schattige stempel heel lief.
Mooi de kleuren en het papier wat je heb gebruikt.

Ook een fijne moederdag gewenst en tot gauw.

lieve groetjes Suze

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een plaatje, ziet er prachtig uit, mooi details ne het beertje is so cute en weer prachtig ingekleurd.

groetjes jolande

Little K Smith zei

A gorgeous card, a perfectly coloured bear and I love the layout too :)
Kelly.x

anita01 zei

Hai Gretha,

Even lekker bij je genieten en jonge jonge wat is dit weer een bjoetie geworden, zo mooi van kleur en gezellig (hi,hi,) van model...niks leukers als zo samen aan de kaart he Gretha...supers hoor.

Warme groetjes en een mooie zondag hoor,
Anita xxx

Anoniem zei

Een heel mooi kaartje heb je weer gemaakt Gretha.
Super leuk stempeltje en zo mooi ingekleurd.
De sketch is ook heel leuk.

Groetjes en een fijn weekend Jannie.

arjette zei

Hoi hoi,

wat een prachtig kaartje weer Gretha!!! En wat een lief stempeltje, prachtig ingekleurd weer!!!
Fijn weekend!

gr. arjette.

Erika zei

Ooooohhh... wat een schattige beer!
En het kaartje is supermooi!

Groetjes Erika

Trudy zei

Wat een gaaf kaartje Gretha!!
Groetjes Trudy

chantal en sygrid zei

schitterende kaart gretha
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Unknown zei

gretha
prachtig gedaan
en voor jou ook een prettige feestdag
veel liefs