woensdag 25 mei 2011

Believe that you are wonderful

Hallo allemaal,
De afgelopen 2 weken heb ik mijn zomervakantie (wat vroeg hé voor een zomervakantie) doorgebracht in Schotland.
Wat is dit een prachtig land en zeker om er wandelingen te maken (wat ik erg graag doe met mijn man).
Onderaan deze post laat ik jullie een paar foto`s zien om een indruk te krijgen waar ik geweest ben.

Nu over de kaart die ik al een poosje geleden gemaakt heb als voorbeeld voor de challenge van Create4fun.
Ik heb als model de grande nestabilitie `Labels one` gebruikt. Hiervoor heb ik kleinste 3 mallen gebruikt.
Deze kunnen door de cuttlebug.
Met de grootste van deze 3 heb ik de mal op een dubbele kaart gelegd en aan de dichte kant van de kaart de mal iets erover gelegd. Zo houdt je de kaart dubbel.
Verder door middel van de andere 2 mallen het scrappapier op de hoofdkaart geplakt.


De stempel voor deze kaart is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met de distress.
Het scrappapier is van American Crafts en heet Peachy.
De tekst is van LOTV.
De opengewerkte bloemen komen uit een mal van Magnolia.


De kaart is verder afgewerkt met bloemen, strassteentjes, kant en een roze ruitjeslint.
De kleuren van de distress zijn:
tattered rose
vintage photo
worn lipstick
broken china
aquarelpotlood fuchsiakleur voor de jurk
peeled paint
forest moss
spun sugar

Dit zijn nog een aantal foto`s uit Schotland.





Ik hoop dat jullie het leuk vonden om even langs te komen en tot de volgende kaart.

Lieve groetjes
Gretha

20 opmerkingen:

yvon zei

Wow, wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt. Leuke kleurtjes en dat stempeltje vind ik ook geweldig.
En dan die foto's van Schotland, prachtig. Dat is nog een droom van mijn man, om daar nog eens naar toe te gaan.
Fijne dag verder.
Groetjes, Yvon

Andrea zei

Hoi Gretha,
wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt
en ook een mooie foto's, ben zelf nog niet in schotland geweest maar eht ziet er heel mooi uit
groetjes andrea

stempelfreaks zei

Wat een prachtig vrolijk kaartje heb je gemaakt. Wat een ontzettend leuke stempel. Je foto's zijn prachtig. Schotland lijkt me ook geweldig om een keertje heen te gaan.
Groetjes Astrid & Larissa

arjette zei

Hoi hoi,

wat een prachtige kaart zeg!!!! Schitterend!!!
En mooie foto's van Schotland, wij willen er inderdaad ook nog een keertje heen, schijnt hele mooi natuur te zijn....

gr. arjette.

bep zei

Hey Gretha welkom terug .lekker genoten zie ik ik zie je 11 juni
groetjes bep

*mieke* zei

Schitterende kaart weer en wat fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad. Kun je er weer volop tegenaan:-)
Groetjes Mieke

Liesbeth zei

Hoi Gretha,

Je kaartje is weer fantastisch, net als je foto's.
Schotland is een Heerlijk wandelland en prachtig om te ontdekken, wij hebben het vorig voorjaar gedaan, geweldig, zeker voor herhaling vatbaar, alhoewel er erg veel mooie streken zijn als je van wandelen houdt.
gr. Liesbeth

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, lief afdrukje.
mooie foto's, prachtige natuur.

groetjes jolande

Anoniem zei

Prachtige foto's uit Schotland Gretha! Mooi land en zeker om te wandelen!
De kaart is een schatje!
xxx
Dutch Tulip
Marja

chantal en sygrid zei

wouw schitterende kaart gretha
erg leuk gedaan
en wat een heerlijke vakantie moeten jullie gehad hebben.
liefs chantal & sygrid

Unknown zei

Wat een beaty van een kaart en wat mooi ingekleurt ik ben gelijk volger geworden kan ik van dat moois genieten

Liefs Nellie

Erika zei

Wat een mooi kaartje! Hele mooie kleurtjes en een schattig stempeltje.
De foto's zijn ook schitterend zeg.

Groetjes Erika

Rema designs zei

hoi ik ben bij toeval op je blog beland wat een schitterende kaarten echt heel erg mooi.
ik ben gelijk volger geworden

groetjes rebecca

Jolanda de Ronde zei

Sapperderflap wat een geweldig kaartje Gretha.
Fijn joh dat jullie het zo naar je zin hebben gehad met vakantie.
Het zijn wel hele mooie foto's!

Groetjes,Jolanda

Yvonne zei

Fijn dat jullie zo genoten hebben van de de vakantie! Maar ook fijn dat je weer terug bent en weer van je mooie kaartjes kunnen genieten. Dit is weer een pracht van een kaartje!
groetjes Yvonne

Ankie vd Polder zei

Wat een mooi kaartje! Erg lief. En Schotland ziet er wel heem mooi uit ook op je foto's. Groetjes, Ankie

Corrie zei

Hoi Gretha
wat een prachtig kaartje weer.
Wowwww wat een mooie foto's, fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie vakantie.
Groetjes Corrie

anita01 zei

Hej Gretha,

Ik miste je al....maar zie nu hoe je genoten heb van een schitterend land, zalig joh...Je kaart is weer zo mooi alleen herken ik de open gewerkte bloemen als van magnolia, ja toch! Ben je weer lekker bezig met je heerlijke kleurtjes....blijft genieten he Gretha...en bedankt voor je lieve berichtje....altijd gezellie xxx

Warme groetjes,
Anita.

Angélique zei

Hoi Gretha, te zien aan je foto's heb je een heerlijke vakantie gehad. Lekker toch zo vroeg!
Ik vind de stempel weer erg mooi ingekleurd met die kleurtjes.
Groetjes Angelique

Trudy zei

Het is weer een mooie kaart Gretha!
en wat een mooie foto,s van de vakantie is schotland.
Groetjes Trudy