dinsdag 17 mei 2011

Weer een jaartje ouder

Hallo meiden,
Vandaag weer een kaart met een stempel van Penny Black ( slapstick) `For You`.
Het papier wat ik erbij gevonden heb van Bo Bunny, is uit een paperpadje en zitten deze blaadjes van klokken en de romeinse cijfers bij. Omdat de tekst (Kars) hier heel goed erbij past, dacht ik `dat past allemaal mooi bij elkaar `. ;-)
Ik heb de randen van het afdrukje en de tekst bewerkt met de distress vintage photo en de blending tool.


Omdat het papier al vrij druk is heb ik er verder niet al te veel details aangebracht, op wat knoopjes, touw, een paar bloemen, strassteentjes en een strik van ruitjeslint.
Deze kaart en materialen die ik gebruikt heb zijn te vinden bij `t Hobby Hoekje de Linge.
De kleuren van de distress zijn:
tattered rose
vintage photo
worn lipstick
antique linen
black soot
aged mahogany
walnut stain
wild honey
peeled paint
forest moss

Nu dat ik de kleuren allemaal zie, heb ik er wel veel gebruikt :-)
Lieve groetjes en bedankt voor jullie lieve reacties die ik heb mogen lezen bij mijn vorige kaarten.
Gretha

20 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een liefje Gretha, mooi kleuren prachtig, ik heb vandaag ook dit papier gebruikt op mijn creatie maar kan hem helaas nog niet plaatsen.
Maar jou kaart is weer super..!!

lieve groetjes Suze

m@deliefjuh zei

~wat een leuk stoere kaart zeg! leuk!

Neline zei

prachtige kaart weer! super mooi ingekleurd. En inderdaad, je hebt heel veel kleuren gebruikt, geweldig wat een mooi effect.
groetjes
Neline

stempelfreaks zei

Wat een leukerd weer Gretha! Erg mooi ingekleurd! Wat een leuk papier heb je gebruikt.
Groetjes Astrid & Larissa

Anoniem zei

Wow Gretha, wat een super kaart zeg! Kheb zelf ook het papierblokje en vind het bijna zonde om te gebruiken, zo mooi vind ik het ;-)
Je kleurwerk is werkelijk schitterend, en inderdaad veel kleuren, maar daar is het resultaat dan ook naar.

Fijne avond,
Liefs Hélène

Anke zei

Wat een leuk kaartje!! Schitterend.
liefs Tessa & Anke

Cards en Box bij Lady M zei

het is zeker weer een heel leuk kaartje prachtig ingekleurd groetjes maartje

Anoniem zei

Echt super super leuk. groet Joke

Marlies zei

Wat een prachtige kaart Gretha, hele leuke afbeelding, prachtig papier, een super geheel!
groetjes, Marlies

Jolanda de Ronde zei

Whahaha hij is weer super gaaf Gretha!

Groetjes,Jolanda

* Üla * zei

Schitterende kaart, geweldig stempeltje en super kleuren.
groetjes Ula

Liefs Ineke zei

Wat een schitterende kaart weer Gretha.

Groetjes van Ineke

stempelfeest zei

Oh, deze is echt weer supermooi, ken wel iemand die bijna jarig is en er heel blij mee zou zijn *lol*
Groetjes,
Mariska

Anoniem zei

Hoi Gretha wat een schitterend kaartje.Zo mooi ingekleurd en inderdaad prachtig papier.

Groetjes Jannie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooi lief kaartje.
de tekst past inderdaad heel mooi bij het papier, leuk afdrukje en super ingekleurd.

groetjes jolande

Angélique zei

Wat een schatje zeg!
Groetjes Angelique

arjette zei

Wooww zeg, wat schitterend weer!!! Wat een lief stempeltje is dat zeg!

gr. arjette.

chantal en sygrid zei

schitterende kaart gretha
echt super
liefs chantal & sygrid

Yvonne zei

Weer een schitterende kaart Gretha! Wat kun je toch geweldig mooi kleuren!!!
groetjes Yvonne

Corrie zei

Wat een snoepie van een stempel, super mooi kaartje weer Gretha.
Liefs Corrie