woensdag 28 april 2010

Thinking of you

Hallo allemaal.
Toen ik deze stempel zag, leek het me zo mooi om er een kaart van te maken, ik heb dat niet zo snel maar ik zag de kaart al voor me hoe ie ging worden. En het is gelukt zoals ik hem in mijn hoofd had. De houten stempel is van Stampabilities. Ik heb het ingekleurd met de kleurpotloden.
Het papier heb ik al heel lang in huis liggen en komt van een mini deco blokje van Avec. Het brede kant heb ik uit de oude doos gehaald. De stans onder het afdrukje is een nestabilitie de `Classic Scallop Rectangle Small`. De randen van het papier heb ik weer bewerkt met de distress inkt van Tim Holz en heb ik de kleur Brushed Corduroy gebruikt. Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.
Lieve groetjes
Gretha

9 opmerkingen:

Nelleke zei

Heel mooi geworden ,vind de kleuren ook erg mooi.

groetjes Nelleke

Jeannette zei

Nou en of ik hem leuk vind! Heel mooi gedaan en het geeft altijd een tevreden gevoel als je kaart is geworden zoals je hem bedoeld had...
Groetjes, Jeannette

Gusta zei

ik vind hem erg leuk geworden hoor

groetjes Gusta

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtig stempeltje de kaart ziet er schitterend uit.

typertje86 zei

Mooie stempel zeg!!! De kleuren van het papier passen er ook goed bij!!

Gr Chantal

Erika zei

Mooooiii Gretha!

Groetjes Erika

Trudy zei

Mooie kaart Gretha, en wat een leuke stempel is dit ook.
Groetjes Trudy

Anoniem zei

Prachtig Gretha
Wat een mooie combi van plaatje kleuren, kant,en afwerking van de randen.
Liefs Margreet

Anne-Marije zei

Wat een schitterend kaartje Gretha!
Er staat een award voor je op mijn blog...
xxx Anne-Marije