donderdag 1 april 2010

Bundle of Joy

Hallo allemaal,
Ik had vandaag zin in de kleuren roze en wit. De stempel is van House Mouse en heb ik ingekleurd met de Derwent kleurpotloden. Het papier komt uit een blokje van Making Memories de lijn Rouge en Mocha. De hartjes heb ik met een malletje van Cuttlebug geembosd. Diagonaal heb ik 2 kantjes geplakt, een roze bewerkt met pareltjes, wat ik zelf erg schattig vind en een katoen kantje. Het afdrukje heb ik met een nestabilitie de Blossom Two uitgestanst. De tekst weet ik niet waar die van is, omdat ik ze in cd-doosjes bewaar en de verpakking eraf haal. De nestabilitie waar de tekst op gestempeld is is`Labels Four`.
Veel plezier met het kijken en tot de volgende kaart

Lieve Groetjes
Gretha

11 opmerkingen:

Trudy zei

Wow Gretha,wat een schattig lief kaartje!
Groetjes Trudy

Erika zei

Wat een schatje Gretha!
Fijn Paasweekend alvast.

Groetjes Erika

Bernadet zei

wat een geweldige kaart Gretha

Gusta zei

wat een mooi kaartje helemaal mijn kleuren

groetjes Gusta

Jeannette zei

Wat een schatje!
Groetjes, Jeannette

janny zei

Mooie kaart zeg hihi het zijn kleuren waar ik altijd op terug val!
Fijne paasdagen en groetjes Janny

Liefs Ineke zei

Ha Gretha,

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt.

Groetjes van Ineke

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Gretha en dat stempeltje... zo vertederend. Bedankt voor je complimentje en je antwoord op mijn vraag.
Liefs Corrie

Danielle zei

wat een lief kaartje zeg
groetjes Danielle

daantje zei

Het is een prachtig kaartje geworden erg mooie stempel ook. Fijne paasdagen
groetjes
Daantje

ingridskaartenhuis. zei

Hallo Greta,
Ik heb een award voor je klaar staan op mijn Blog.

groetjes Ingrid