maandag 19 april 2010

Jack and Ginger

Hallo allemaal,
iets anders dan anders, namelijk een stempel van Mo Manning, Jack and Ginger. Ik vond dit zo`n vertederend plaatje, dat ik die stempel moest hebben. Ik heb het op aquarelpapier gestempeld en ingekleurd met de Distress inkt. De kleuren die ik hiervoor gebruikt heb zijn: antique linen, vintage photo, fired brick, black soot en tea dye. Later heb ik dit door de cuttlebug gehaald en de nestabilitie `labels one` gebruikt. Het papier is van Graphic45. Ik heb een klein stukje papieren kant van een onderzetter geknipt en iets onder het papier in de linker bovenhoek geschoven en geplakt. Het donkerrode katoenen kant onderaan komt hier niet zo uit, maar in het echt wel. Onder de bloemen heb ik met de McGill pons (pine) takjes gedaan.
Wat vinden jullie van dit geheel?
Lieve groetjes
Gretha

14 opmerkingen:

Bianca zei

Hij is geweldig.
Ik vind deze stempel ook zoooooooooo lief.
Groetjes,
Bianca

Andrea zei

hoi Gretha,
ook ik vind deze digi geweldig leuk er is er nog eentje van deze twee
en je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt
groetjes andrea

Petra zei

Ja, enig is deze stempel...ik heb 't ook al een paar keer overwogen om deze aan te schaffen, trouwens een heleboel stempels van Mo Manning zijn zo ontzettend leuk.

Je hebt er een mooi kaartje van gemaakt ;-))

Anneke zei

Wat een mooi kaartje en inderdaad het is echt lief plaatje

Groetjes Anneke

Erika zei

Ik vind dit ook zo'n heerlijk stel... kon 'm ook echt niet laten liggen. Je hebt er een supermooi kaartje mee gemaakt en prachtig ingekleurd.

Groetjes Erika

Corrie zei

Hoi Gretha
het is idd een heel lief stempeltje
schitterend kaartje heb je ermee gemaakt.
Groetjes Corrie

bep zei

toppie gretha hij is superrrr
groetjes Bep

Anne-Marije zei

Wat een schitterende kaart Gretha!
xxx Anne-Marije

Yvonne zei

Heel mooie kaart, en de stempels van Mo Manning zijn echt geweldig!
groetjes Yvonne

Trudy zei

Prachtig is je kaartje weer Gretha!!
Groetjes Trudy

Trudy zei

Wat is je kaart weer prachtig Gretha!!
Groetjes Trudy

Gusta zei

ik vind hem super leuk

groetjes Gusta

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Och hier smelt je hart van, heel erg mooi.

Groetjes Jolande

Cootje zei

Oh Gretha, ik vind hem super!!

gr. Cootje