zaterdag 24 april 2010

Create4fun challenge

Hallo allemaal,
Het is weer zaterdag en tijd voor de zaterdag challenge van Create4fun.
Dit is de sketch van deze week en komt van Bernadet.

Naar dit voorbeeld heb ik deze kaart gemaakt met een clearstamp van Penny Black
In the Garden en ingekleurd met kleurpotloden.
Het papier is van de serie Cosmo Cricket de `Earth Love`. De bloemen heb ik met de bloemenpons van Make me Madelief gemaakt, behalve de onderste. Daarvan is er één uit een pakje van `Prima marketing` en de andere is van een kantje bijelkaar geregen tot een rondje.
De takjes zijn gemaakt door de blaadjespons van McGill de Botanical Leaves
De randen van al het papier inclusief de bloemen heb ik met Distress inkt de kleur Tea Dye bewerkt.
En dit is wat je deze week kunt winnen, een Rachelle Anne Miller Clearstamp Birthday Monkeys
Doe allemaal mee en plaats je kaart op de create4funchallengeblog
Veel plezier met het maken en tot de volgende kaart.
Lieve groetjes
Gretha

8 opmerkingen:

Trudy zei

Je kaart is schitterend Gretha!!!
mooie kleuren ook.
groetjes Trudy

Gonny zei

Hallo Greta
ik kwam dit blog tegen via iemand anders en heb een kijkje genoemn en mijn aangemeld als volger een complimejte voor je mooie kaartjes en blog hoor
Gr gonny

Neline zei

Ik vind hem weer prachtig Gretha!!
groetjes
Neline

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Super!!!!!!!!

Groetes Jolande

bep zei

leukkkkkkkkk gretha
groetjes bep

Erika zei

Mooooiii Gretha!

Groetjes Erika

Corrie zei

Wat een prachtige kaart Gretha.
Groetjes Corrie

Anne-Marije zei

Wat een leuke kaart Gretha!
xxx Anne-Marije