maandag 26 april 2010

Love you

Hallo allemaal.
Een kaart met Sarah Kay, maar nu in een stempel, wat ik ingekleurd heb met de kleurpotloden.
Ik heb daarna een spelbinder de nestabilitie`Large Deckled Rectangles`gebruikt. Daaronder heb ik de ovale mal van Nellie Snellen (dit lijkt zo op een papieren kleedje) bewerkt met distress inkt `Vintage Photo`. Al het papier van Basic Grey de Origins paper pad heb ik met het ronde apparaatje van Tim Holz de randen omgekruld en ook met de distress oud gemaakt.
Ik wil jullie bedanken voor de lieve reacties die ik steeds krijg en dat ik in een korte tijd weer nieuwe volgers erbij heb gekregen, vind ik ontzettend leuk.
Ik hoop dat ik nog vele reacties van jullie mag ontvangen en lezen.
Lieve groetjes
Gretha

12 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

wauw zeg. deze heb je echt prachtig gemaakt zeg!

Gusta zei

wat mooi zeg en het lijkt inderdaad een kleedje als je niets gezegt had, had ik het niet gezien hahaha

groetjes Gusta

Trudy zei

Prachtig is die weer Gretha!
De kleuren zijn ook zo mooi.
Groetjes Trudy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat een schatje, mooi gemaakt.

Groetjes Jolande

Anne-Marije zei

Hij is echt supermooi geworden! Leuk he die Distress inkt op de randjes...
xxx Anne-Marije

Gwendolyn zei

Wat een superschattig kaartje!

Groetjes Gwendolyn

bep zei

hey Gretha hij is weer super hoor
grt bep

Nelleke zei

Hoi Gretha,

Wat is ie weer super leuk geworden.

groetjes Nelleke

scrapAnnie zei

hoi hoi,
wat een mooie kaart zeg!
liefs ann

Liefs Ineke zei

Ha Gretha, wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt.

Groetjes van Ineke

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje weer Gretha
Groetjes Corrie

Bea van Ette zei

Prachtige kaart!!!

Groetjes, Bea