donderdag 8 april 2010

Smile

Hallo allemaal,

Zoals beloofd post ik vandaag nog een kaartje voordat de beurs begint morgen. Ik heb vandaag al meegeholpen met opbouwen van de stands, we hebben er 2, op een hoek. We staan aan het begin, als je binnenkomt loop je rechtdoor en daar sta ik met `t Hobby Hoekje de Linge (nr.104). Eigenlijk zit ik ;) omdat ik weer gaat demonstreren met inkleuren.
Ik was er al om half 9. Omdat we boven zitten en van de goederenlift gebuikt moesten maken, zijn we zo vroeg mogelijk begonnen. Er was maar 1 lift die we met de andere standhouders moesten delen. Om 2 uur hadden we alles klaar.
Afijn, nu ga ik even de kaart omschrijven met wat voor materiaal ik ze gemaakt heb. Ik had hier erg veel plezier in het maken omdat ik verschillende technieken gebruikt heb. De beer is een stempel van Penny Black `Joie de Vivre`en heb ik later na het inkleuren met de potloden uitgeknipt. Omdat er aan de ballonnen van die dunne draadjes hangen en niet meevalt om dat uit te knippen heb ik er later gewoon draadjes van garen eraan gedaan, zo lijkt het net echt touw. De achtergrond heb ik door de cuttlebug gehaald en laat ik zo de bloemen terugkomen die ook in het papier zitten. Nu weet ik toch niet meer van welk merk het papier is. Dit komt omdat ik de kaart al een tijdje heb liggen, ik had ze al voor de beurs in Den Bosch gemaakt. Ik had al het papier opgemaakt (lol). Het is ook zo`n vrolijke lijn. Het blauwe randje is gemaakt van een Martha Stewart randpons. Het gras is ook van MS `Grass`en heb ik 2 keer geponst. Ik heb met een kleine bloemenpons `Carl`van Carla Craft de bloementjes uit het scrappapier gehaald en er tussen geplakt. Zo heb ik dat ook met de beer gedaan en lijkt het of dat ie echt in het gras loopt. Dan bleef de strik nog over met de tekst van TPC Studio.
Ik hoop dat ik jullie een deze dagen mag zien op de beurs en wens ik jullie veel plezier.
En anders tot de volgende kaart!
Lieve groetjes.
Gretha

12 opmerkingen:

Corrie zei

Prachtig kaartje Gretha
leuk zo met het geemboste achtergrondje en de ballonnen aan een touwtje.....Veel plezier en succes met je demo's op de beurs.
Groetjesssss Corrie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat een leuke, vrolijke kaart is dit.

Groetjes Jolande

Petra zei

Hier word je vrolijk van ;-))

Anne-Marije zei

Wat een schattige, fleurige kaart!
xxx Anne-Marije

Erika zei

Wat een gezellig fleurig kaartje Gretha!

Groetjes Erika

Creatiefhandje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Creatiefhandje zei

hoi Gretha,
Super kaartje is het geworden.
dat papier wat je hebt gebruikt is van S.E.I.
Happy Day
Groetjes Esmeralda
Creatiefhandje

bep zei

super kaartje gretha had hem al gezien in den bosch
succes morgen .ik zie je zaterdag bij esmee
grt bep

Gusta zei

wat een leuk vrolijk kaartje

groetjes Gusta

Trudy zei

Super kaartje is het geworden Gretha.
vrolijke kleuren echt voorjaar,
Leuk zo met de ballonnen.
Groetjes Trudy

Anoniem zei

Lieve Gretha Ook deze keer hingen de mooiste kaarten weer bij jou. Dat is niet omdat ik je ken, maar het is echt waar Leuk om ze in het echt te zien zo MOOI ! Prachtig in gekleurd
en mooie kleuren cómbi's, bloemen, lint e.d.
Ik heb weer mooie dingen gekocht en krijg er weer helemaal zin in,
Veel liefs Margreet

Bernadet zei

wat een vrolijk kaartje Gretha