dinsdag 2 april 2013

Wild Rose "Bella's Birthday"


Goedemorgen dames,
De paasdagen zijn weer achter de rug en kunnen we weer aan de slag met het dagelijkse leven.
Deze kaart heb ik gemaakt voor een paar workshops die ik heb gegeven en nog ga geven
Het is een stempel van Wild Rose "Bella's Birthday"
Het prachtige papier komt uit de nieuwe serie van Maja Design 
De rand onderaan de kaart komt uit een mal van Memorybox
De uitgeponste blauwe randjes zijn gemaakt met een pons van Martha Stewart "Pinking Scallop"
De label is van Magnolia
De vlaggetjes en blauwe letters komen uit mallen van Joycrafts
De grote blauwe bloem is gemaakt met een Martha Stewart pons "Chrysanthium"


De kleuren distress en H2O zijn:
olifantje - pumice stone, black soot, tattered rose
ballon & kado - dusty concord, H2O evening primrose
lint - pumice stone
vlinder - bundle sage, H2O evening primrose
grond - black soot
achtergrond - bundle sage


Nu krijg ik regelmatig de vraag van dames hoe mijn hobbyruimte eruit ziet.
Ik ben nu overstag gegaan en heb een paar foto's gemaakt van mijn kamertje waar ik vele uurtjes doorbreng, hihihi


Hierboven zijn jullie een wand met allemaal laatjes, waar ik o.a. strassteentjes, bloemen e.d. in bewaar
Jullie zien op de foto beneden een rek waar ik al mijn lintjes op mdf heb gebonden, die de man van mijn vaste lieve cursiste heeft gemaakt. Zo heb ik een prachtig overzicht


Een box met laatjes waar ik mijn H2O in bewaar, ik denk dat ik er eentje bij moet kopen over een tijdje, hihihi



Mijn werkruimte, ik heb het voor de foto een beetje opgeruimd, lol
Jullie zullen vast wel weten als je lekker bezig bent dat het een grote puimhoop kan worden

Nou dames, ik hoop dat jullie een leuke indruk hebben gekregen waar ik mijn creaties maak en tot de volgende kaart zou ik zeggen

Een fijne en zonnige dag!





27 opmerkingen:

Yvonne zei

Oh, wat een mooie kaart is dit!!! Helemaal in mijn kleurtjes en wat een heerlijke hobbyruimte heb je zeg.
liefs Yvonne

Pouwla zei

Hoi Gretha,

wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt! Mooie kleurtjes!
En wat leuk om ons een kijkje te laten nemen op je werkplek. Wauw, wat ziet die er mooi uit zeg! Dat lintjesrek...wat een idee! Helemaal op kleur en netjes. Mooi hoor.
Liefs Pouwla.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Gretha.
Heel mooi je hobbykamer.


Liefs Riet.

Joke de Wit zei

Hij is weer prachtig Gretha.Groetjes Joke

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
en super wat en mooie hobbykamer.
En wat prachtig hoe je al die lintjes hebt op geborgen.
Groetjes Margreet

La Vikinga zei

Gretha ik kom zo op bezoek om alles te bekijken... ok?

It looks fantastick, your room! What is H2O? Looks like colors, Inka Gold or so. And everything is so neat and in order. I wish I could have a room like yours...

Groetjes uit Zweden,

La Vikinga / Charlotta

Ankie vd Polder zei

Je kaartje is zoooooo schattig. Leuke kleurtjes ook. En toevallig ben ik vandaag ook eens door mijn hobberuimte aan het rauzen, want och, ich, och, wat verzameld een mens veel in een jaar tijd. En alles wordt op de grote hoop gelgd :-) en dus nu het zonnetje toch schijnt heb ik al mijn zin bijeen gesprokkeld en ben eens aan het opruimen en ordenen geslagen. Even pauze voor een kopje thee en de bloggen van de collegae freubelaarsters bezoeken. Groetjes, Ankie

Angélique zei

Lief kaartje Gretha! Tot zaterdag het aftellen is voor je begonnen, heel veel plezier.. denk aan je.
Xx Angelique

rian zei

wat een lief kaartje gretha en wat leuk dat we een kijkje in je hobbykamer mochten nemen, ik dacht dat ik veel lint had hi hi.
ziet er gezellig uit, enne die rotzooi om ons heen hebben we idd allemaal denk ik anders ben je in ieder geval al niet aleen ik ken het ook.
groetjes rian

Miranda Slagboom-de Groot zei

Het is een schatje.
Leuk om je hobbyplek te zien.
Groetjes Miranda

Unknown zei

Schattige kaart Gretha, lieve kleurtjes zeg.
Ohh en wat een mooie hobby kamer heb je...heerlijk he zo,n eigen plekje.

Lieve groetjes Suze

Gery zei

Wat een cutiepie van een olifantje is dit geworden zeg.
En ik ben jaloers op je opgeruimde hobbykamer (ik heb 2 weken nodig om de boel iets overzichtelijker te krijgen!!!).
Heb ik eenmaal opgeruimd, dan kan ik weer niks terugvinden!!!
Zit dus maar temidden van mn "heerlijke rotzooi".
Groetjes Gery

Patricia Wanten zei

Hey Gretha,
Bedankt dat we even mochten binnen gluren. Je kamertje ziet er leuk uit en uiteraard begrijpen we dat het er niet altijd zo netjes bij ligt. Bij mij lijkt er soms een bom ontploft,maar na elke kaart ruim ik op of ik vind niets meer terug. Je keertje is ook weer fantastisch, ik ben grote fan van de stempels van Wild Rose Studio.
Groetjes

Patricia

jolanda zei

schitterend kaartje

Gerrina zei

Weer een super mooie kaart en wat heb je een heerlijke ruimte om in aan de gang te gaan! (ik mis nog een paar vierkante meter)Groetjes, Gerrina

* Üla * zei

Hele mooie en schattige kaart, Gretha!
En jouw hobbykamer is ook leuk ingericht met veel leuke opbergbakjes en laden.
Groetjes, Ula

Jenny zei

Gorgeous! Jen xxx

Angelique zei

Wat een super schattig kaartje.
En wauw wat een mooie hobby kamer.

veel liefs Angelique

Jokecreatief zei

Wat een leuk kaartje Gretha, mooi papier hé dat van Maja Design. Leuk stempeltje ook.
groetjes Joke.

Doutzen zei

Hallo Gretha,
Wat een schitterend kaartje!
Zo'n lief stempelafdrukje.
En je hobbykamer vind ik mooi ruim en overzichtelijk (zoals die lintjes)
Groetjes, Doutzen

janieworkum zei

Prachtige kaart Gretha, en wat heb jij een prachtige hobby ruimte
groetjes Janie

anita01 zei

Och hoe lief je kaart en hoe geweldig je ruimte, nu snap ik waarom je er graag bent hi,hi, geniet maar lekker hoor en tot het week-end, xieje.

Warme groetjes,
Anita

Nathalie zei

waaauw gretha zo een mooi kaartje en zo een prachtige hobby kamer . daar ben ik echt jaloers op :) groetjes Nathalie

Scraptastische hobby zei

Prachtige kaart en heerlijke hobby kamer,da's wel fijn hé!
Groetjes Gerie

Trijntje zei

Wat een mooie hobbyruimte heb je Gretha. IK heb afgelopen zaterdag genoten van je workshop. De kaart is echt supermooi. IK heb zondagmiddag gelijk mijn eerste magnolia ingekleurd. Voor mijn doen aardig gelukt. Groeten Trijntje

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is een geweldig mooi kaartje Gretha, maar dat had ik al gezegd. Ik heb hem zaterdag al afgemaakt, ik zie dat hij goed lijkt (op het inkleuren na, die van jou is veel mooier...), alleen hield ik de doilly over, wist niet meer waar hij moest. En wat heb je een keurig opgeruimde hobbykamer, ziet er heel mooi uit.
Groetjes van Jacqueline

Colinda zei

Wat een schattig kaartje, Bella is zo snoezig!! Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een gave ladekast heb je in je hobbykamer staan zeg, en die lintjes, helemaal super!! Tot zondag, dan is het mijn verjaardag maar kan het toch niet laten om gezellig naar de beurs te komen, ben benieuwd naar jullie stand! Véél plezier op de beurs, Colinda