zondag 28 april 2013

Mo Manning "Spring Fairy Aleta"


Goedemorgen lieve dames,
De bedoeling van deze kaart was om er een CAS (clean and simple) kaart van te maken, maar ik geloof niet dat dat voor mij is weggelegd, lol.
 Ik had de kaart klaar en kon er eigenlijk niet aan wennen dat er geen bloemen of andere tierelantijntjes op zaten. Ik dacht om er een stukje scrappapier erbij te doen en toen kwam van het een het ander erop. Een bloemetje, nog een bloemetje, een strikje, nou dan ook nog wat parelspray en wat pareltjes in de hoek.
 Het resultaat is .......dat het geen CAS kaart meer is, hihihi

Good morning dear ladies,
The meaning of this card was to make a CAS card, I believe this is nothing for me.
I'm not use to it not using some flowers or ribbon or other stuff to finish the card.


Het afdrukje van Mo Manning Digital Pencil 'Spring Fairy Aleta' genaamd is ingekleurd met de distress & H2O kleuren.
De kaart is gemaakt voor het Dreamteam van Mo Manning
Het kleine stukje scrappapier aan de linkerkant is van MME 'My favorite things'
Achter het afdrukje heb ik het papier geembosd met een embossingfolder 

The image of Mo Manning Digital Pencil called 'Spring Fairy Aleta' is colored by the distress and twinkling H2O
The card is made for the Dreamteam of Mo Manning
The small piece of scrappaper at the left side is from My Minds Eye 'My favorite things'
Behind the image the paper is made with a die of embossing


 Distress & H2O
huid (skin) - tattered rose, vintage photo, worn lipstick
haar (hair) - antique linon, vintage photo
broekje (trousers) - wild honey, H2O gold dust
vleugels (wings) - tumbled glass, antique linen, milled lavender
paardebloem ( dandelion) - wild honey, vintage photo, black soot, peeled paint, forest moss
achtergrond (background) - tumbled glass


Een fijne dag verder en tot de volgende kaart
Have a nice day and see you next time


11 opmerkingen:

Riet zei

ik vind het een schitterende kaart geworden Gretha.

Liefs Riet.

Marjolein zei

Ahh, wat een schatje is dit zeg!!
Mooie kleurencombi, oranje met wit.
Geweldig leuke stempel! Ben gek op elfjes.
Prachtig gekleurd zoals altijd.
Groetjes,

Marjolein

Samantha zei

Heb erg gelachen om je CAS dilemma :) maar CAS of niet, ik vind het een schitterende kaart in een hele mooie kleurstelling. Super digi ook trouwens en prachtig gekleurd!
Een heel mooi geheel :)
Groetjes, Samantha

Patricia Wanten zei

Hoi Gretha, een CAS kaart, dat kan gewoon niet. We zouden het nooit als een "Gretha-kaart" kunnen herkennen. Nee blijf jij maar prachtige kaarten maken, zoals deze. Een kaart zonder bloemen en frulletjes is als buiten komen in je blote kont. Slecht weinigen komen daar weg mee.
Groetjes

Patricia

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart Gretha, super mooi
groetjes Janie

rian zei

wat een gave kaart
groetjes rian

Hanny zei

Nee dit is geen Caskaart maar wel een echte Gretha kaart en die is weer, zoals we gewend zijn, schitterend! Wat een ontzettend leuk plaatje en weer zo prachtig ingekleurd, leuke details enz enz enz hihi, mooi!
fijne zondag, liefs Hanny♥

Corrie zei

wat een schitterend kaartje Gretha
Groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Nee een CAS-kaartje is het niet geworden maar Gretha wat is het weer een toppertje, helemaal super de super weer.
Liefs van Anita

Fleur zei

A gorgeous card,
HUGZ Fleur xXx

Giny zei

Via LOTV kwam ik bij jouw terecht, wat maak jij prachtige kaarten, ik heb mijn ogen uitgekeken, zo mooi.
Je ziet dat je van schilderen houdt zoals je zelf zegt.
super!!!!