donderdag 11 april 2013

Saturated Canary "Easterdress"


Goedemorgen allemaal,
Het is mijn beurt weer om een kaart te posten voor het Nederlandse blog van Saturated Canary
Ik heb hiervoor de stempel "Easterdress" gebruikt, ik weet dat het een stempel is voor pasen, maar ik vond deze zo schattig dat ik stiekem dacht dat het nog wel kon. Het is eigenlijk een meisje met een haas erbij en geen eieren, hihihi
Ik heb de kaart in lichte bruin tinten gemaakt met wat knalroze accentjes
Het papier komt uit een blokje van Kaisercraft genaamd 'Charlotte's Dream'
Het randje links op de kaart heb ik eens uitgestanst van een lieve dame gekregen, dank je wel Adri! 
Het randje is van Memorybox


De nestabilitie waar het afdrukje op staat heet 'romantic rectangles'
De briefkaart is gestempeld op kaftpapier en is van Portobello Road
De blaadjes zijn weer gemaakt met een mal van Cheery Lynn


Distress & H2O
huid - tattered rose, vintage photo, worn lipstick
haar, delen jurk en schoenen - frayed burlap, walnut stain, H2O cedar wood
jurk, strikken en schoenen - H2O apple blossom, picked raspberry
schort - black soot
haas - tattered rose, black soot
grond - walnut stain
achtergrond - antique linen


Een gezellige en fijne dag verder en tot de volgende kaart


22 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Wat is ie weer mooi Gretha.Groetjes Joke

Hanneke zei

Wat een mooie kaart zeg! Die stempel is echt leuk en dat felle roze vind ik echt super! Groetjes, Hanneke

made by ineke zei

tuurlijk kan dat!ik zie geen eieren hihi
heel mooi ingekleurd en afgewerkt
super
gr ineke

Angélique zei

De kaart is echt mooi geworden Gretha en je kan het afdrukje het helemjaar door gebruiken toch? Ik zie geen eieren opduiken haha. Een beauty.
xxx Angelique

rian zei

schitterende kaart weer gretha
enne als je niets over pasen had gezegt was het me niet opgevallen, ik zag ook een meisje met een haasje.
groetjes rian

sjanie zei

Ik vind het een heel leuk kaartje, Gretha. En het plaatje kan nog best hoor. Ik vind het echt niet alleen voor pasen.
Heb gelijk nog even terug gekeken naar alle gemiste creaties, en wat ziet het er weer super mooi uit allemaal. Je hobby ruimte is ook geweldig. Ik zit nog steeds in de kamer met twee hobbytafels. Moet ook nog een keer naar boven, maar weet nog niet wanneer.

Groetjes,
Sjanie

Adriana zei

Prachtig, Gretha! De kleuren zijn heel mooi zo en die stempel kan het hele jaar door,hoor. Vind ik...

Kelly Lloyd zei

Beautiful card Gretha

Love that die down the side and the image is coloured beautifully as always

Hugs Kelly

Neline zei

Prachtige kaart weer in deze kleurtjes!
groetjes
Neline

janny zei

Een schattige kaart Gretha, mooie kleuren combinatie!
Groetjes Janny.

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Carol S. zei

Hi, I couldn't get you translator to work which was a shame. Love this card, it is so beautiful. The colouring is amazing. Hugs, Carol S.xx

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje, geweldig dat roze!
liefs Rachel

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Gretha
groetjes janie

Angelique zei

Wat een schattig kaartje.
Ik vindt de kleuren erg mooi.
En het plaatje vindt ik erg lief.

Veel liefs Angelique

Aukje zei

Wat een schitterende kaart! Ik raak niet uitgekeken, zoveel leuke details!!
Groetjes
Aukje

Gery zei

Wat ziet dit er weer geweldig leuk uit, Gretha!
Ik ben gek op roze, dus dat spreekt mij sowieso al heel erg aan.
Ik zet hem gauw op mn Pinterest board - cute cards and tags, dan heb ik altijd een voorbeeld bij de hand hoe ik moet kleuren en dan kan ook gelijk de hele wereld je kaart bewonderen.
Groetjes Gery

jolanda zei

mooi kaartje

Marianne Schut zei

Geweldig Gretha wat een topcreatie weer! Een super lief afdrukje, kan me voorstellen dat je er helemaal weg van bent. Je kleurwerk ziet er weer helemaal top uit en erg mooie mallen heb je gebruikt! Liefs Marianne

Jeannette zei

Ik kom weer even een compliment achterlaten hoor, want dat is dik verdiend! Wat een prachtig kaartje weer, Gretha!

Groetjes,
Jeannette

Angela zei

ooohhh Gretha, wat ontzettend mooi weer.