dinsdag 30 april 2013

Saturated Canary "Princess Honor"


Goedemorgen allemaal,
Ik wil jullie eerst bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige 'Cas' kaart, hihihi

Het is vandaag mijn beurt om een kaart te posten voor het Nederlandse Canaryblog
Ik heb hiervoor de stempel "Princess Honor" gebruikt en ingekleurd in aarde tinten
Het papier komt uit een paperpad van Kaisercraft " Sweet Nothings" genaamd
Ik had een nieuwe mal van Memorybox gekocht en vond ik natuurlijk leuk om hem meteen te gebruiken en heb ik achter het afdrukje geplakt, zo lijkt het een beetje op een swirl. De mal heet 'La Rue Flourish'
Verder de kaart afgewerkt met wat roosjes, kant, een papieren kleedje, parels en een tekst van LOTV


Distress & H2O
huid - tattered rose, vintage photo, worn lipstick
haar - antique linon, vintage photo, H2O cedar wood
jurk - antique linen, vintage photo, H2O blushing caramel
pijl en boog - walnut stain, H2O coral berry
gras - bundle sage, mowed lawn, H2O coral berry
achtergrond - tumbled glass


Een hele fijne koningsdag!


9 opmerkingen:

Marianne's Craftroom zei

Beautiful card, that mage is gorgeous and love your colour combo. I have some candy on my blog if you would like to hop over x

jolanda zei

leuke kaart

Dili's Creaties zei

wat een mooie kaartje zeg


groetjes Dili

Riet zei

Wat een prachtige kaart Gretha.

Liefs Riet.

rian zei

wat een mooie kaart weer.
groetjes rian

Angelique zei

Wat een mooie kaart.
Ik vind het plaatje erg leuk en heel mooi gekleurd.

Veel liefs Angelique

Jokecreatief zei

Wow wat een mooie kaart, leuke kleuren en mooie accenten.
groetjes Joke.

Sharon zei

I love this image Gretha and the colour combo is gorgeous as is the design and embellishments.
Hugs Sharon. x

Wendy Nicola Jackson zei

Stunning card Gretha. Love this image from Krista. Beautiful. Hugs, Wends x