vrijdag 12 april 2013

Mo Manning "Fabulous"


Hallo allemaal,
Is ze niet geweldig deze meid met haar prachtige rode bril, de kaart met deze digi stempel "Fabulous"  heb ik voor het Dreamteam van Mo Manning gemaakt.
Ik heb de kaart vandaag eens in wat rode/roze tinten gemaakt, daar heb je soms echt zin in om in een bepaalde kleur te werken, hihihi
Het papier uit dit blokje is van Basic Grey en heet 'True Love'

Hello everyone,
Isn't this girl amazing with her lovely red glasses, I've made this card with the digi "Fabulous" for the Dreamteam of Mo Manning.
I've used the colors red/pink for this card, sometimes I'm in the mood to use certain colors, hihihi
The papers from this pad is called 'True Love' from Basic Grey


Verder weinig mallen gebruikt, alleen de blaadjes die gemaakt zijn met een mal van Cheery Lynn
De tekst is van LOTV "Set 9 Mixed Circular Sentiments"
Nog wat roosjes en parels voor de afwerking

Further I used one die to make the leaves with a die of Cheery Lynn
The sentiment is from LOTV "Set 9 Mixed Circular Sentiments"
Some pears and roses to finish my card


Distress & H2O
huid (skin) - tattered rose, vintage photo, worn lipstick
haar (hair) - antique linon, vintage photo
schoenen (shoes) - vintage photo, walnut stain
vestje & kousen (jacket & stockings) - H2O apple blossom, H2O playful peony, walnut stain
trui  & rok (sweater & skirt) - antique linen, vintage photo
bril (glasses) - H2O playful peony
grond (ground) - walnut stain
achtergrond (background) - tumbled glass, evergreen bough


Een heel gezellig en fijn weekend gewenst, hopende op veel zonneschijn
Have a lovely weekend with a lot of sunshine I hope


7 opmerkingen:

nathalie zei

ooh gretha, wat een leuk kaartje terug. zo een schattig meisje :) vele groetjes nathalie

rian zei

gweldige kaart gretha , erg mooi gekleurd, en wat een leuke stempels

groetjes rian

Veerle zei

Leuk zeg, en mooi kleurtjes gebruikt! Weer een top-kaartje zoals we van je gewend zijn!
groetjes
Veerle

Hanny zei

Wat een schitterende kaart weer, ik ben (in positieve zin hoor) jaloers op je inkleurtalent, zo mooi!
liefs Hanny♥

Unknown zei

Wat een schatje.

Groetjes Henriëtte

Riet zei

Wat een geweldige kaart.


Liefs Riet.

Neltine zei

Heyyy aloa die Gretha,

Ik denk dat jij ook een brilletje nodig hebt net als het meisje op je stempel. Ik schreef niet dat de aardbeien duur waren, maar zuur:p:p

Hahaha hoewel ze ook nog wel duur zijn hoor.

Je kaartje is weer fenominable...En wat hebbie dat leuk gedaan met dat gescheurde randje. Of ging dat per ongeluk? Hihi. Nou anyway ik vind hem supersss.

Door jouw kaartjes ben ik ook een beetje fan van Mo Manning geworden. Heb van de week daar ff geshopt. Er floepte zo maar 10 digi's in mijn mandje. En er staan er nog minstens 20 op mijn lijstje..lol

Dus Mo Manning doet het goed dank zij jou:)

Heyy meittie, een fijn weekend en gigagrotegroetjes,
Neltine