woensdag 2 juni 2010

You are in my heart and thoughts

Hallo allemaal,
Vanavond heb ik voor jullie weer een Penny Black creatie, ingekleurd met de kleurpotloden.
Ik heb wat cirkels gemaakt met de nestabilitie en de hartjes er later ingebracht met de cuttlebugmal en gekleurd met distress inkt. Dit doe ik met de kleur die het beste bij het geheel past. Het papier is van DCWV Nana`s Nursery. De tekst en de muisjes zijn clearstamps `Hugs` en staan op dezelfde sheet. De takjes heb ik gemaakt uit de floral punch.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Lieve groetjes
Gretha

20 opmerkingen:

marieke zei

Wat een lief kaaartje,heerlijk die muisjes.

gr marieke.

m@deliefjuh zei

oh die is echt super schattig!

Jenine zei

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Gretha, en weer superrrr ingekleurd!!

Liefs Jenine

Andrea zei

wat een lief kaartje
groetjes andrea

Gwendolyn zei

Wat een schattig lief kaartje zeg!

Groetjes Gwendolyn

Cootje zei

Een heel lief kaartje Gretha!!

gr. Cootje.

Bianca zei

Ik vind hem heel erg mooi. De kleuren zijn geweldig. En het papier is prachtig. Gewoon een super geheel.
Groetjes,
Bianca

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat een lieverdje en de muisjes zijn zo cute.

Groetjes Jolande

Neline zei

Wat een leuk kaartje Gretha!
De stempel is ook zoooo leuk;)
groetjes
Neline

Chantal zei

Gretha,

Ik vind je kaartje prachtig.

Groetjes Chantal

Anneke zei

super leuk en vrolijk kaartje

Silvia zei

Geweldige kleuren en zo'n vrolijk kaartje. Toppie!

gr. Silvia

Anoniem zei

Wat een lief en prachtig kaartje heb je gemaakt Gretha,
Echt schitterend!!!

Groetjes Jannie.

nicole zei

heel leuk kaartje,
ik vind die blauwe kleur geweldig!
groetjes Nicole

Trudy zei

Ik vindt het weer een prachtige kaart Gretha.
Groetjes Trudy

Anne-Marije zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt. Ik ben met mijn 'inhaalronde' bezig en heb net al je vorige creaties bewonderd. Ze zijn allemaal weer supermooi!
xxx Anne-Marije

Bernadet zei

prachtige kaart Gretha, mooie kleurtjes ook

Creatiefhandje zei

Hoi Gretha
gewelddig kaartje
gr esmeralda

Corrie zei

Ohwwww....Wat een mooi kaartje Gretha
Groetjes Corrie

Christa zei

wat een scheetje vind het echt heel mooi xx christa