vrijdag 11 juni 2010

Love

Hallo allemaal,
Voor deze kaart heb ik papier Nana`s Nursery gebruikt van DCWV, ik heb er ook de bloemen mee geponst. Wat het mooie van dit papier is, dat er een klein glittertje inzit. Later heb ik alle randen, zelfs de bloemen meegerekend, bewerkt met distress inkt. Ik heb hiervoor de kleur Aged mahony gepakt. De stempel is een clearstamp van Penny Black ;) Hugs en heb ik ingekleurd met de kleurpotloden. Om het afdrukje heen heb ik een beetje groene chalk gebruikt om er meer sfeer in te brengen. Met de nestabilitie Labels Five heb ik de vorm erin gebracht, dat geldt ook voor rondom de tekst. De randen heb ik met de Martha Stewart pons `Daisy`erin gebracht. De bloemetjes zijn uit de bloemenpons van Make Me `Madelief`. De blaadjes zijn gemaakt met de pons van McGill. Ik hoop dat het voor jullie duidelijk is met wat voor materiaal ik gewerkt heb, volgens mij is dat wel zo.

Nog even wat anders, ik heb een tweetal weken geleden een candy weggegeven en is gewonnen door Gwendolyn.
Ik heb een paar dagen later deze kaart mogen ontvangen die ze speciaal voor me gemaakt heeft. Ze heeft materiaal gebruikt die in de candy zat.
Ik vond dit zo lief van haar dat ik de kaart ook aan jullie wilden laten zien. Ik vind hem erg mooi geworden. Dank je wel Gwendolyn.


Lieve groetjes
Gretha

11 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje Gretha, heerlijke kleuren en prachtig papier heb je gebruikt.

Wat een mooie kaart heb je ontvangen zeg!
Groetjes Corrie

nicole zei

wat een mooi kaartje!!! heel lief!!
en wat leuk dat je een kaartje kreeg van gwendolyn, en die vind ik trouwens ook errug leuk.
groetjes Nicole

Trudy zei

Wat een schitterend kaartje Gretha,
en wat leuk dat je een kaartje kreeg van gwendolyn.
Groetjes Trudy

Anoniem zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Gretha. Prachtig papier en hele mooie bloemen.

Groetjes Jannie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat een schitterende kaart, mooi bloemen heb je erop gemaakt.
De kaart van Gwendolyn ziet er ook leuk uit.

groetjes Jolande

Anoniem zei

Erg mooi kaartje, vooral de bloemen zijn helemaal geweldig!

Kaartje van Gwendolyn ziet er ook erg leuk uit.

GroetjesHélène

Neline zei

Heel mooi kaartje Gretha!
frisse kleurtjes.

De kaart van Gwendolyn is ook heel leuk.
groetjes
Neline

m@deliefjuh zei

je kaart ziet er weer super uit!

groetjes Martine

Erika zei

Een heel mooi kaartje weer, lieve kleurtjes ook!

Groetjes Erika

Gwendolyn zei

Wat lief dat je hem hebt geplaatst! Dank je wel!

Enne je kaartje is echt superschattig!

groetjes Gwendolyn

Bernadet zei

wat een lekker vrolijk kaartje heb je weer gemaakt Gretha