maandag 14 juni 2010

Celebrate your day

Hallo allemaal,
Als het goed is, krijgen een heleboel kinderen deze week te horen of ze geslaagd zijn voor hun examen. Vandaar dat ik deze kaart vandaag post. De stempel is een slapstickstamp `a Scholar` van Penny Black en heb ik ingekleurd met de kleurpotloden.
Nadat ik de stempel heb ingekleurd, heb ik met de nestabilitie `Labels Eleven` de vorm erin gebracht en de rand met distress inkt `Aged Mahony` bewerkt.
Daaronder heb ik met de creatables van Marianne Design de swirls gemaakt.
Het open gewerkte randje heb ik met de randpons `Garden Trellis`van Martha Stewart geponst. Voor dit alles heb ik papier van S.E.I. gebruikt. Verder heb ik de kaart afgewerkt met bloemen en strassteentjes. Wat ik nog bijna vergeet te vertellen is, dat de tekst samen op een stempel staat met het egeltje. Hiervoor heb ik een rechthoekig stukje papier gepakt en de hoeken met een speciale pons de hoeken rond gemaakt.
Voor diegene die slagen, alvast gefeliciteerd.
Lieve groetjes
Gretha

16 opmerkingen:

Corrie zei

Ohhhh wat een liefie Gretha
en dat stempeltje is ook geweldig.

Groetjes Corrie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Schitterend, mooie kleurencombi.

Groetjes Jolande

m@deliefjuh zei

oh die is super geworden!

Petra zei

Wat een schatje, superleuk die stempel. Mijn nichtje krijgt donderdag ook de uitslag ;-)) Spannend hoor!

Yvonne zei

Schitterende stempel zeg en ook het papier van Sei blijf mooi, echt een heel mooie kaart.
groetjes Yvonne

Trudy zei

Prachtige kaart Gretha!
mooi papier en kleuren .
Groetjes Trudy

Anne-Marije zei

Ik ben 1 van die kinderen...haha!
Je kaartje is super geworden.
xxx Anne-Marije

Erika zei

Jaaaaa.... het is spannend deze week voor onze studenten! Je kaartje is schitterend.

Groetjes Erika

Andrea zei

hoi Gretha,
wat een mooie kaart
groetjes andrea

Jeanet zei

Hoi Gretha,
Wat een lief kaartje heb je gemaakt
en wat een leuke stempel......
goed thema ook, juist voor deze tijd van het jaar
groetjes Jeanet.

Gusta zei

wat een leuke kaart ik hoop dat iedereen slaagt hoor

gr Gusta

Anoniem zei

Wat een leuk en mooi kaartje heb je gemaakt Gretha.
Hoop dat iedereen slaagt, het zijn spannende tijden

Groetjes Jannie.

Jeannette zei

Wat een leuk kaartje! Ik hoop dat mijn zoon donderdagavond net zo juicht als dit lieve stempeltje...
Groetjes, Jeannette

Liefs Ineke zei

schitterend weer Gretha.

Groetjes van Ineke

Anoniem zei

Lieve Gretha.
Je denkt ook aan iedereen.
Het is ook voor de moeders een spannende tijd dat wordt vaak vergeten!Je laat met deze kaart goed zien hoe blij je bent als je geslaagd ben
In ieder geval Gretha jij bent geslaagd met deze kaart PRACHTIG.
Veel liefs Margreet

Anoniem zei

echt een leuke kaart, gretha!!!

wat doe je dat inkleuren mooi, zeg!!

echt prachtig!!

liefs
Marjon
xxx