zaterdag 5 juni 2010

Special friends

Hoi allemaal,
Dit beertje is net zo aan het genieten buiten als wij vandaag van het heerlijke weer. Dit beertje is een houten stempel van Penny Black Heart Garland.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met de kleurpotloden. Voor het inkleuren van het beertje gebruik ik de volgende kleuren in deze volgorde ochre 590, pale brown 530, brown 510 en eventueel om de accenten nog beter op te laten vallen brown black 640. Bij het blousje gebruik ik alleen een beetje (grijs) dove grey 670 om schaduw te maken. Het gras heb bewerkt met pea green 430 en later met chalk verder uitgewerkt. De lucht heb ik helemaal met chalk gedaan.
Het papier is van Kaiser craft de paperpad Devonshire Collection. Verder is de kaart versierd met bloemen lint en gebreid kant. Ik heb deze materialen allemaal gekocht bij `t Hobby Hoekje de Linge.
Bedankt voor jullie enorme leuke reacties en ik hoop dat deze kaart weer leuk gevonden wordt.
Lieve groetjes
Gretha

14 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

super mooi gemaakt

Bianca zei

Wat een schatje. Heerlijk hoor dat genieten van het weer. Je hebt super mooie kleuren en geweldig papier gebruikt.
Groetjes,
Bianca

Trudy zei

Wat een mooi kaartje Gretha!
Groetjes Trudy

bep zei

wat een scheetje gretha
grt bep

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Hij is leuk!!!
Heel mooi ingekleurd.

Groetjes jolande

Jeanet zei

Wat een lieve stempel...
deze had ik nog nooit gezien
prachtig kaartje weer geworden
groetjes Jeanet

Anoniem zei

Wat een prachtig lief kaartje Gretha.
En die stempel is super gaaf.

Groetjes Jannie.

Gwendolyn zei

Mooie kaart! Het weer is nu weer omgedraaid.... Het regent :'-(

En dat papier heb ik nu ook op mijn bureau liggen. Ga er zo een kaartje mee maken!

Groetjes Gwendolyn

Neline zei

Harstikke leuk kaartje weer Gretha!!

groetjes
Neline

nicole zei

jazeker is weer leuk!!
schattig stempeltje.
groetjes Nicole

Corrie zei

Wat een bere lief en mooi kaartje Gretha
Groetjes Corrie

mvanes1 zei

Lief
Gretha weer mooi gedaan!
erg goed uitgezocht en gekleurd
Bedankt voor zo'n voorbeeld
Liefs Margreet

Bea van Ette zei

Wat een prachtige kaart en mooi papier hè?

Groetjes, Bea

Yvonne zei

Heel erg mooi!
groetjes Yvonne