dinsdag 8 juni 2010

Knuffeltje

Hallo allemaal,
Vandaag post ik een geboortekaartje, ik vond die stempel zo lief toen ik hem zag. Het is een stempel van Happy Hoppers `Sleepy Head`.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met de kleurpotloden. Daarna heb ik de vorm gemaakt met de nestabilitie `Labels Five`. Het papier is van Marianne Design en leent zich hier prima voor. De tekst baby staat al in het papier gedrukt. Daarboven een heel fijn kantje met pareltjes. Meer heeft de kaart niet nodig vind ik op wat bloemen en strassteentjes na.
Ik ben benieuwd of jullie de kaart ook zo lief vinden.
Lieve Groetjes
Gretha

16 opmerkingen:

tiny zei

Ach de kaart is superlief.
Wat een een leuk stempeltje zeg.
Dat is eens een ander geboortekaartje dan anders.

groetjes tiny

annemarie zei

wat een lief kaartje en inderdaad een lieve stempel.

groetjes Annemarie

Bernadet zei

wat een schaje is dit Gretha!!

celia zei

Wat is dit een schattig babykaartje geworden!Je hebt het schitterend gemaakt!Liefs,Celia.

Anoniem zei

Wat een schattig kaartje Gretha!!
En die stempel is geweldig!!!!!
Schitterend gemaakt.
Groetjes Jannie.

Yvonne zei

Eerste dat ik dacht was, wat een schatje! Heel erg mooi!
groetjes Yvonne

nicole zei

aaah wat een lieverdje!!
supermooi.
groetjes Nicole

Trudy zei

Wat een prachtig kaartje Gretha ,een schat van een stempel en mooi kant zeg!!
Groetjes Trudy

m@deliefjuh zei

wat een schattje!!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Super lief, mooi gemaakt en je stempel is so cute.

Groetjes Jolande

Gusta zei

ja ik vind hem ook erg lief geworden

groetjes Gusta

Gwendolyn zei

In 1 woord: PRACHTIG!

Creatiefhandje zei

Hoi Hoi,

Weer een schattig kaartje Gretha.
gr esmeralda

Erika zei

Wat een schattig kaartje!
Ik hou helemaal niet van deze stempels, maar het kaartje vind ik echt super!

Groetjes Erika

Neline zei

T'is een scheetje Gretha!!
lieve kleurtjes
groetjes
Neline

Corrie zei

Ohwwww Gretha
wat een waanzinnig lief kaartje.
Groetjes Corrie