zondag 21 maart 2010

Have a wonderful day

Hallo allemaal,
Wat geweldig allemaal, zoveel reacties en volgers ik gekregen heb de laatste tijd, super!!
Dank je wel hiervoor!

Ik vind dit een echte lentekaart met die tulpen, je zou ze zo in huis halen ;)
De stempel van PB heb ik ingekleurd met kleurpotloden.
Het sierrandje heb ik gemaakt met een Martha Stewartpons `Daisy`. Waar ik het lintje doorgeregen heb, heb ik eerst met de Threader van MS geponst.
Het papier is van Making Memories.
De vlinders zijn ook van MS de `Monarch Butterfly`, het zijn 2 verschillende soorten.
Leuk dat jullie langskomen.
Lieve groetjes

Gretha

6 opmerkingen:

Petra zei

Dat ziet er heel gezellig uit; ik heb deze stempel ook ooit ingekleurd en die ligt al maanden gekleurd in de doos omdat ik me er geen raad mee wist maar dit ziet er wel leuk uit ;-))

m@deliefjuh zei

he meid
wat zag ik? bij create 4 fun! wat gaaf voor je! gefeliciteerd hoor! je kaartje is erg leuk!

Corrie zei

Hoi Gretha
Wat een pracht kaart heb je weer gemaakt
heerlijke kleuren en een geweldig leuk stempeltje.
Groetjes Corrie

Neltine zei

Die is leuk!!! Ik heb die stempel ook net gekocht. Wat een lieve kat is dat hè. Hoewel...als poes zo tussen onze tulpjes in de tuin zou zitten dan had ik hem gegrepen hihi.
Een prachtige lentekaart hoor;)

groetjes,
Neltine

Ps. Leuk dat je ook mijn volger bent geworden;)

Gusta zei

wat een mooie kaart en zo vrolijk
laat de lente maar beginnen hoor

groetjes Gusta

sandra_w zei

Wat 'n vrolijk kaartje Gretha! Leuk PBtje!

San x