woensdag 24 maart 2010

Get well

Hallo allemaal.
Ik ben dol op Penny Black stempels, maar de House Mouse vind ik ook fantastisch om mee te werken. Beterschapstempels zie je niet zo veel vind ik en daarom kon ik dit niet weerstaan om bij mijn verzameling toe te voegen, ahumm. ;) Deze stempel heet `chewable aspirine` van HM. Ik heb deze ingekleurd met de kleurpotloden. Het papier is een paperpad `Dear Santa Collection` van de serie Kaisercraft.
Het onderste paarse randje (ruitjes) een embossingmalletje van Joy, kan je heel makkelijk door de cuttlebug halen. Verder heeft deze kaart geen versiersels meer. Omdat de stempel al vrij groot is, heeft het geen opvulling meer nodig.
Leuk dat jullie weer langskomen en lieve groetjes.

Gretha

4 opmerkingen:

Corrie zei

Wowwww Gretha
wat een prachtig beterschapkaartje, ik kan begrijpen dat je dit stempeltje niet kon weerstaan.....het is een schatje.
Groetjes Corrie

Andrea zei

hoi Gretha,
dit is precies een kaartje voor mij,
heb al vanaf dinsdag koppijn, dus geef die asperine maar door
het is een hartstikke leuke kaart , met mooie kleuren
groetjes andrea

Bianca zei

Hij is prachtig. Die snuit van die muis is echt geweldig.
Groetjes,
Bianca

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Helemaal geweldig.
Mooie, paarse kleur.

Groetjes Jolande.