zaterdag 27 maart 2010

Create4fun challenge

Hallo allemaal,
Er is vandaag een challenge bij Create4fun en de opdracht is: maak een kaart in de kleuren bruin/roze/crème.


Ik heb er eentje gemaakt met een Penny Black stempel For Goodness Sake en ingekleurd met kleurpotloden.

Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:
Stempel van Penny Black
Papier van S.E.I.
Randpons van Martha Stewart Floral Vine
Strassteentjes, bloemen, kant.
Als je zin hebt om mee te doen, plaats je kaartje op de create4funchallengeblog en zie deze blog wat je kunt winnen.
Lieve groetjes
Gretha

7 opmerkingen:

Corrie zei

Ohhhhhh Gretha
wat een plaatje van een kaart
en dat stempeltje.....zo liefffff
en zoals altijd weer prachtig ingekleurd
Groetjes Corrie

Gusta zei

wat een mooi kaartje heb je gemaakt zeg
ik ga proberen mee te doen hoor

groetjes Gusta

Erika zei

Wat een supermooi kaartje Gretha!
Ik vind dat altijd zo'n mooie kleurencombinatie.

Groetjes Erika

Neline zei

Hallo Gretha,

Dank je wel voor je berichtje op mijn blog,
ben gelijk natuurlijk bij jouw wezen spieken.....meid, complimenten hoor!
Je maakt prachtige kaarten.
Ik ben maar gelijk volger van je geworden, kan ik je beter in de gaten houden;)
groetjes
Neline

Trudy zei

Je kaartje is weer mooi Gretha,
de kleuren combinatie is ook zo mooi.
voor mij heb je al gewonnen hoor.
Groetjes Trudy

Bianca zei

Ohhhhhhh wat een schatje. Heel erg mooi.
Groetjes,
Bianca

Simone zei

Very cute card!!! Really precious and nice!
Simone