dinsdag 12 november 2013

Whimsy Stamps "Sheltering Love"


Goedemorgen lieve mensen,
allereerst wil ik jullie bedanken voor de hele lieve reacties die ik iedere keer weer mag lezen over mijn kaarten, super om ze te mogen lezen!

Vandaag wil ik met jullie een kaart delen met een stempel van Whimsy Stamps "Sheltering Love", waarvan ik de kaart geheel in het wit heb gelaten op een enkel accentje na hihihi
Ik vind dat de kaart hierdoor nog een meer winters effect krijgt
Deze kaart gaan we morgen op de workshop maken, ik hoop dat ik de goedkeuring van de dames krijg :D om eens zonder scrappapier te werken

Good morning dear crafters,
first I want to thank you for your very sweet comments on my cards every time, it's a great joy to read them!!

Today I want to share a card with a stamp of Whimsy Stamps "Sheltering Love", which the card is almost white except a few details :D
The card looks more like winter I think
I hope the ladies love this card on the workshop tomorrow when they have to work without scrap paper :D


De mallen die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn:
The dies I used for this card are:
large tree (grote boom) - Marianne Design
border with crystals (kristalrand) - Tim Holz "Snow Flurries"
border with icicles (ijspegelrand) - Martha Stewart "Icicles"
fence and twigs (hek en takjes) - magnolia
star (ster) - Memorybox "Tradional Stars"
embossingfolder - dot


Distress inks & H2O
beren (bears) - pumice stone, tattered rose
muts & sjaal grote beer (hat & scarf large bear) - milled lavender, H2O royal orchid
muts & sjaal kleine beren (hat & scarf little bears) - milled lavender, H2O english lavender, H2O apple blossom
achtergrond & grond (background & ground) - stormy sky

Ik hoop dat jullie een gezellige dag hebben en graag tot de volgende kaart
I hope you will have a lovely and see you next time



6 opmerkingen:

jolanda zei

lief kaartje

Marguerite zei

Wat is dit een super mooie kaart.
Groetjes Marguerite

rian zei

whowwww Gretha wat een super mooie witte kaart is dit , hij heeft iets heel aparts maar wat weet ik niet, ik denk gewoon het witte en een heeeeel klein beetje kleur.
hij is helemaal toppie,
groetjes Rian

janny zei

Een super, super kaart.
Wat een schatje is dit zeg.
Groetjes Janny.

annemarie zei

wauw ik vind hem geweldig, mooi gedaan en inderdaad erg mooi een kaart zonder designpapier. Echt super mooi

groetjes Annemarie

Wil Frutsel zei

Hoi Gretha. is weer prachtig zoals altijd, je bent een echte prof. liefs Wilma