dinsdag 26 november 2013

Groot Nieuws






Blogger laat op dit moment geen foto's toe op mijn blog, vandaar alleen maar een tekst
Blogger doesn't work good at the moment, I can't add a picture

I have some exciting news for you today, the Lili of the Valley Ideas to Inspire blog and stamp range have both been nominated for an award!!
They have been shortlisted for the 2014 British Craft Awards and what we would love you all to do is to  visit www.britishcraftawards.com, click on the vote in craft categories and then vote for Lili of the Valley in 'Most Inspirational Craft Blog' and 'Stamp Range You Couldn't Resist'  It would be amazing if they won, especially when it’s voted for by you, the lovely customers

Lili of the Valley is genomineerd met het Ideas to Inspire blog en de stempelverzameling voor een award!!
Als je je stem uit wilt brengen ga dan naar www.britishcraftawards.com, we zouden het zeer op prijs stellen :D

Gretha 

5 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi gretha
ook bij mij is het fc-knudde wat foto's plaatsen betreft:-))
groetjes van corry

Ineke Original zei

Misschien staan er teveel foto's op je blog. Even een paar verwijderen via Picasa web.

Helen zei

Hoi gretha, helaas kunnen wij niet stemmen. Je moet namelijk in de uk wonen om mee te kunnen doen. Heb het geprobeerd maar lukt echt niet. Groetjes Helen

anita01 zei

Jammer he, geen mooie foto....maar komt vast goed. Ook hier lukt het nog niet.

Veel plezier en helaas zal ik je moeten missen aan mijn workshop tafel...zo jammer maar komt vast goed.

Veel plezier met XXX en Warme Groetjes,
Anita

rian zei

yep ook mij lukt het niet om te stemmen.
jammer
groetjes rian