vrijdag 29 november 2013

Ge-We Hobby "Cozy Christmas Tilda"


Goedemorgen allemaal,
vandaag laat ik jullie een kaart zien met een stempel van Magnolia "Cozy Christmas Tilda" zien die ik voor Ge-We Hobby heb gemaakt
Zoals jullie kunnen zien heb ik Tilda alleen in bruine tinten ingekleurd, alleen de appel springt eruit
Het is jammer dat je het niet hier op de foto kan zien, maar ik heb de appel met 'glossy accents' glanzend gemaakt, zo springt de appel qua kleur nog verder eruit, hihihi
Ik ben ook weer lekker aan de slag gegaan met de frantage, wat is dit toch geweldig spul
Het papier komt van de serie Maja Design van vorig jaar


De basiskaart heb ik met een mal van Go Kreate gemaakt
Verder de blaadjes, bloem en bomen met doohickeys van Magnolia uitgestanst
Het afgescheurde randje links van het afdrukje is van Dienamics
Aan de rechterkant zien jullie nog een stukje uitsteken van een mal van Noordesign
De rand met ijspegels is een randpons van Martha Stewart "Icicles"

Distress & H2O
huid - tattered rose, vintage photo, aged mahogany
haar - antique linon, vinage photo, walnut stain
broek & muts - pumice stone, walnut stain
trui & laarzen - pumice stone, frayed burlap
blaadjes - peeled paint, mowed lawn, forest moss
appel - aged mahogany, H2O jasper red, glossy accents
achtergrond - weathered wood


7 opmerkingen:

rian zei

deze is ook super Gretha.
groetjes rian

Annemarie en Merit zei

wat een plaatje Gretha, heerlijk die winterse sfeer die eromheen hangt ik kan er naar blijven kijken,
liefs Annemariee n Merit

Angela zei

Schitterend. En joh.. dat papier is nog steeds gaaf he

Alexandra♥ zei

Oh dear! Just another stunner! :)

Newtoga zei

LOTV has the most adorable stamps. I love everyone of them. You sure created a stunning gift box with this one.

Liesbeth zei

Mooi hoor, net als je baby van LOTV.
gr. Liesbeth

Maulwürfchen zei

Wow, great card. I like it very much. Pretty colors, just cute.