zaterdag 26 oktober 2013

Wild Rose Studio "Antoine at Postbox"


Hallo allemaal,
voor de verandering heb ik weer eens een stempel van Wild Rose Studio gebruikt met 
"Antoine at Postbox", die is gekleurd met de distress en H2O
Het is tevens een kaart die ik voor de workshop bij Creatiefhandje heb gebruikt
Het papier komt uit de lijn van Pion "Wintertime in Swedish Lapland" wat ik gecombineerd heb met kraftpapier
Zoals jullie kunnen zien heb ik aardig wat mallen voor deze kaart gebruikt hihihi

Hello everyone,
for the change I've used a stamp of Wild Rose Studio "Antoine at Postbox" which is coloured with the Distress inks and some twinkling H2O
It's also a card that I've used for a workshop 
The papers are coming from the line of Pion "Wintertime in Swedish Lapland" combined with kraft paper
As you can see are there a lot of dies used on my card

brievenbus (postbox) - Marianne Design
randje, label en kristal (border, label & crystal) - Noordesign (Joycrafts)
bloem (flower) - Magnolia


Distress & H2O
huid (skin) - tattered rose, vintage photo, aged mahogany
haar, hond & vogel (hair, dog & bird) - antique linen, vintage photo
2 brieven & etiket (2 letters & tag) - vintage photo
brief (letter) - black soot
pet, broek & sjaal hondje (hat, trousers & scarf dog) - stormy sky
brievenbus & sjaal (postbox & scarf) - aged mahogany, H2O jasper red, black soot, H2O china black
hulst (holy) - bundle sage, peeled paint
jas (coat) - vintage photo, walnut stain
achtergond (background) - weathered wood


Een prettige dag verder en graag tot morgen
Have a lovely day and see you hopefully tomorrow



7 opmerkingen:

rian zei

ergggg mooi weer Gretha, ik vindt dat glitterrandje ook heel mooi, zie dat je het vaker gebruikt, ben wel nieuwsgierig wat het is.
is iets voor op mijn verlanglijstje voor de kreadoe hihi.

groetjes Rian

janny zei

Een leuke kaart heb je gemaakt!
Echt een winterkaartje met die kleurtjes.
Groetjes Janny.

Wil Frutsel zei

Prachtige kaart Gretha, heel mooi gemaakt. En de meeste aandacht gaat uit naar de stempel die dat ook echt verdiend. liefs Wilma

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart Gretha en weer superrrr mooi ingekleurd.

Fijn weekend.

Liefs, Astrid.

Gretha zei

Hoi Rian, dan hou je nog geld over hoor hihihi, het randje heb ik gemaakt met stickles 'star dust'
Groetjes Gretha

rian zei

idd want daar heb ik er nog twee van staan, ik had al zo'n vermoeden dat het dat was, bedankt voor de reactie.
groetjes Rian

Renate zei

Super scheetig kaartje. Helemaal leuk.

-xies- Renate.