woensdag 9 oktober 2013

Mo Manning "Harvest Fairy Apple"


Goedemiddag lieve mensen,
vanmiddag laat ik jullie een kaart zien met een stempel van Mo Manning "Harvest Fairy Apple"
die ik voor het Dream Team heb gemaakt
Ik geloof dat ik aan een nieuwe bril moet, want ik heb de appel een beetje buiten de lijntjes gekleurd, lol, dus niet te dichtbij kijken dames :D
Ik heb de appel met een grote penseel ingekleurd, dan ga je toch wat sneller buiten de lijntjes.......
Maar van veraf is het goed te doen......
Deze kaart zal toch al niet zo mee, heb hem 3x uit elkaar gehaald en is nu pas eigenlijk naar mijn zin
Ik heb 2 verschillende soorten papier gebruikt, Graphic 45 en Herbatka (een pools merk)
De rand met appels komt van Dienamics
De randjes aan beide zijkanten zijn gemaakt met een Martha Stewart pons "bubbel bath"
De nestabilitie waarmee het afdrukje is uitgestanst heet 'Labels twenty two'
De tekst had ik nog gestempeld liggen en weet het niet meer waar die van is
Nog een bloementoef, lint en pareltjes voor de afwerking

Good afternoon dear crafters,
this afternoon I show you a card with a stamp of Mo Manning "Harvest Fairy Apple", which I made for the Dream Team
I need new glasses I think, because the apple is coloured outside the lines a bit, lol, so don't look too close please.........
I've coloured the apple with a large brush, so you coloured faster outside the lines....
I had trouble with this card for two times, so the third time was right
I've used two different papers, Graphic 45 and herbatka
The border below the card is made by a die of Dienamics
The borders at the two sides of the card are made by a punch of Martha Stewart called "Bubble Bath"
I made the shape of the image with a nestabilitie "labels twenty two"
I don't know the name of the sentiment, because I made it a long time ago
A arrangement of flowers, ribbon and some pearls to finish my card


Distress & H2O 
huid (skin) - tattered rose, vintage photo, aged mahogany
haar (hair) - antique linon, vintage photo, walnut stain
appel & kleine appels (apple & little apples) - wild honey, rusty hinge, fired brick, H2O poppy
blaadjes (leaves) - shabby shutters, peeled paint, mowed lawn
vleugels (wings) - antique linon, peeled paint, milled lavender, fired brick
achtergrond (background) - antique linon
grond (ground) - vintage photo, walnut stain


Een fijne middag verder en graag tot de volgende kaart
Have a lovely afternoon and see until the next card



22 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat een superleuke en vrolijke kaart is dit. Groetjes, Ankie

applejack cards by sue zei

This is so lovely, Your colouring is so beautiful especially the apple.

Jeannette zei

Hahaha, ik zou willen dat ik zo mooi buiten de lijntjes kon kleuren! ;-)
Het is weer een heerlijk fris kaartje, Gretha!

Groetjes,
Jeannette

Angelique zei

Wat een schattig kaartje.
En het plaatje vind ik erg lief.
Echt prachtig gemaakt.

Veel liefs Angelique

martina's kaartjes zei

wauw, wat heb je dat knap ingkleurd, je kan er bijna in bijten :) heel erg mooi en geslaagd kaartje
grtjs,martina
x

janieworkum zei

wat een leuke maar ook beeldschone kaart
groetjes Janie

Gery zei

Zag jouw kaart op mn facebookberichten verschijnen van Moo Manning en heb hem gelijk gepind op Pinterest op mn board Cute cards and tags, zodat de hele wereld hem kan zien, want hij is schitterend!!! Ik kon hem op jouw boards nog niet vinden! Wat heb je dit weer schitterend ingekleurd (je had niet moeten vertellen, dat je iets buiten de lijntjes zat, want nu ben ik ernaar gaan speuren en ja toen ik héééél goed keek zag ik het, duuhh amper te zien joh!).
Het is heerlijk om je mooie werk te bewonderen, Gretha, ik geniet er echt van. Dankjewel.
Groetjes Gery

yvon zei

Wat een scheet van een kaartje en leuke papiertjes. Lekker kleurrijk en het stempeltje vind ik ook geweldig.
Groetjes, YVon

heidy zei

Wow schitterend Gretha,krijg gelijk trek in een appel!!
XXX Heidy

Jackie Scott zei

Such a sweet card wonderful embellishments and the colors are so nice and bright!

janny zei

Prachtig!!!
Schitterend gekleurd!!
Groetjes Janny.

Hanny zei

Fantastisch weer.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

rian zei

woww weer een super kaart en die kleuren ...... die spreken echt
groetjes rian

corryskaart zei

naast het randje of niet ik vind je kaart er supermooi uitzien en zeker met deze lieve afbeelding!
groetjes van corry

annemarie zei

nou inderdaad je moet goed kijken en als je het niet had gezegd hadden de meesten het ook niet gezien denk ik. Ik vind het een prachtig kaartje.

groetjes Annemarie

Renate zei

Geweldig mooi kaartje. Echt een dotje. De appel komt zó mooi uit.

-xies- Renate.

Wil Frutsel zei

Hoi Gretha, wat heb je weer een schitterende kaart zeg. En dat kleine randje dat je bij de appel buiten het lijntje hebt gekleurd word je vergeven, want ik vind juist dat je prachtig inkleurd. De appel lijkt net of ik er zo in kan happen, echt kunstenaars werk. Groetjes Wilma

Pop's Cards zei

This is stunning sweetie looks like I could just reach in and have that apple, gorgeous hugs Pops x

Pet73 zei

Wonderful card, perfect colouring!

Ribbon Girl zei

Gretha the apple looks good to me! beautiful! Mary x

Anoniem zei

Gretha, mag ik je vragen hoe groot die stempel ongeveer is (van het elfje en de appel?) is het dan een gewone zwart/wit stempel als je hem koopt? MVG

Gretha zei

hallo anoniem,
de grootte van de stempel kan je zelf bepalen, want het is een digitale stempel. Met het programma Word kan je de maat eventueel aanpassen
Het is een gewone zwart/wit digitale stempel
Lieve groetjes Gretha