maandag 7 oktober 2013

Christmas Bunny van Wee Stamps


Goedemorgen lieve knutselaars,
ik hoop dat jullie van je weekend hebben genoten, ik ben weer aan de wandel geweest op de Utrechtse Heuvelrug en heb de geur van het herfstbos heerlijk kunnen ruiken
Ik had sinds Nijmegen niet meer gewandeld en was gisteren weer heerlijk om de benen te kunnen strekken

Over mijn kaart kan ik jullie vertellen dat ik het voor het blog van Ge-We heb gemaakt met een stempel van Wee Stamps (Whimsy Stamps) "Christmas Bunny"
Voor de basiskaart heb ik een Go Kreate mal gebruikt
Met daarop een prachtige ronding van Spelbinders
De briefkaart heb ik uit mijn voorraad doos stempels van LOTV gepakt
De tekst met banner komt van Bildmalarna
De bloem, takken en rand zijn doohickeys van Magnolia
De kristal komt uit een mal van Noordesign


De kleuren van de Distress inkt & H2O
konijn - black soot, tattered rose
slee - black soot, vintage photo, walnut stain
groot kado - antique linen, vintage photo
klein kado - vintage photo
lint kado's, muts & besjes - H2O pink grapefruit, H2O garnet
blaadjes & want - peeled paint
achtergrond - stormy sky
grond - liquid applice
voor de muts, bolletje en staartje - fun flocks


Een fijne dag verder en graag tot morgen met een Sneak Peek van LOTV



9 opmerkingen:

rian zei

schitterend weer.
groetjes rian

janieworkum zei

Wat een topper van een kerstkaart
groetjes Janie

Marjorie zei

This is just so Beautiful Gretha xx
Hugs,
Marjorie xx

Unknown zei

Schitterende je kaart Gretha maar in het echt nog veel mooier...ik heb genoten van je workshop nogmaals bedankt hiervoor.

Lieve groetjes Suze

yvon zei

Wat een prachtig exemplaar weer. Super mooi.
Groetjes, Yvon

Corrie zei

een schitterend kaartje Gretha
groetjes Corrie

janny zei

Een prachtige kaart Gretha.
Groetjes Janny.

Jokecreatief zei

Wat een mooi kaartje weer, wwat doe je dat toch altijd weer mooi met hele simpele kleuren.
groetjes Joke.

Wil Frutsel zei

Wat een prachtige kaart, heel mooi zacht ingekleurd. Gr Wilma