woensdag 13 januari 2010

Sweet.....

Hallo allemaal, ik vind ze zo lief de stempels van Sarah, alleen heb ze niet helemaal ingekleurd. Gedeeltelijk heb ik ze op scrappapier gestempeld, uitgeknipt en erop geplakt, haar hoofd en het beertje zelf heb ik wel ingekleurd. De achtergrond heb ik met een bloementjesmal door de cuttlebug gehaald, dit motiefje is van de cuttlebug zelf. De randen zijn geponst en zijn van Martha Stewart, zo ook de vlinders. Het papier is van Basic Grey de serie Lemonade.
Ik hoop dat jullie deze kaart leuk vinden.

Lieve groetjes,
Gretha

6 opmerkingen:

Gusta zei

wat een lief kaartje,en een leuk iedee zo op scrappapier stempelen

groetjes Gusta

Erika zei

Wat een lief kaartje!

Groetjes Erika

Trudy zei

Wat een schat van een kaartje Gretha!!
Sara kay is ook zo schattig.
mooie kleuren ook.
Groetjes Trudy

Corrie zei

Wat een plaatje Gretha
heel leuk gedaan zo het het bloemetjes jurkje

tiny zei

Hoi Gretha,

Wat 'n lief kaartje zeg!
Hele leuke stempel.

groetjes tiny

Jeannette zei

Hoi Gretha,

Kaartje ziet er supermooi uit!!

Gr. Jeannette