woensdag 6 januari 2010

Op de ski`s

Hallo allemaal,
ik vond deze stempel van Magnolia wel heel leuk om in te kleuren, de trui heb ik een beetje op een gemeleerde exemplaar laten lijken ;-) Ik heb de nestabilite `labels four` gebruikt. Het papier is van BoBunny, zo ook het bruine lint. Het rode papier had ik nog liggen en weet ik de naam niet meer van. De sneeuwster is ook van spelbinders, die heb ik beschreven bij een van mijn vorige kaarten. De tekst Jolly good time is van Penny Black clearstamps.
De ijspegels is een randpons van Martha Stewart.
Veel plezier bij het kijken en leuk dat je even langs kwam.
Lieve groetjes
Gretha

7 opmerkingen:

Jeannette zei

Oh, wat een leuk kaartje Gretha! Past helemaal in deze sneeuw- en ijsperiode.
Groetjes, Jeannette

daantje zei

Wat een prachtig mooi kaartje is dat geworden zeg erg mooi ingekleurd.
groetjes
Daantje

Erika zei

Supermooi weer Gretha!

Groetjes Erika

Gusta zei

wat een leuke kaart hoor

groetjes Gusta

Francis zei

Wat is ie prachtig! Schitterende kleuren hoor!

Groetjes,
Francis

Trudy zei

Oh wat een schitterend kaart Gretha!!
Groetjes Trudy!

m@deliefjuh zei

woehoe!! deze is ook weer prachtig!