dinsdag 19 januari 2010

Bundle of joy




Hallo allemaal,

dit keer een geboortekaartje, waar ik de stempel (Penny Black) een stukje buiten de kader laat vallen. De label zit nog vast aan het stempelpapier, maar heb ik aan de achterkant uitgeknipt. Ik heb er wel een stukje waxkoordje doorheen gedaan. Ik heb hier de spellbinders gebruikt van de serie nestabilities labels small. Het papier is van Making Memories de serie flower patch. Onderaan heb ik de Martha Stewart pons gebruikt `Doily lace`. Verder opgepimpt met bloemen die ik uitgeponst heb van Make Me en de puntjes met inkt bewerkt. De tekst is van Marianne Design.
Fijne dag verder en tot de volgende keer,
lieve groetjes
Gretha

8 opmerkingen:

Trudy zei

Och Gretha! Wat een prachtige kaart zeg!!!
Wat een mooi papier en kleuren. Super.
Groetjes Trudy

Corrie zei

SCHITTEREND!!!!!
leuk gedaan dat label, het lijkt net of die er los achteraan bungelt
Groetjes Corrie

Cootje zei

Een heel mooi kaartje Gretha!!

gr. Cootje

Erika zei

Wat een superleuk en mooi kaartje weer Gretha!

Groetjes Erika

Gusta zei

wat leuk gedaan zo.en de kaart is ook erg mooi geworden

groetjes Gusta

wilga zei

Hoi Gretha,

Wat een superleuk kaartje zeg!.

Uit welke serie van Marianne is deze tekst stempel??

Liefs Wilga

wilga zei

Bedankt voor je antwoord,ik heb zitten zoeken maar kom er niet uit van welke serie dat moet zijn .Heb je soms een nummer?

liefs Wilga

Liefs Ineke zei

Ha die Gretha, wat een schitterend kaartje heb je gemaakt. Geweldig mooi.

Ik heb trouwens iets op mijn blog staan voor jou.

Groetjes van Ineke