zaterdag 17 juli 2010

I`m lucky......

Hallo allemaal,
Deze afbeelding van Penny Johnson heb ik ingekleurd met Distress Inkt. Dat vind ik ook zo heerlijk om te doen. Ik sta altijd weer met een dilemma, ga ik met inkt werken of met de kleurpotloden. Gelukkig kan ik het afwisselen, ik vind het ene afdrukje prettiger om met inkt in te kleuren dan de andere.
Na het inkleuren heb ik met de mal `Blossom` het afdrukje uitgestanst. Het papier wat ik voor deze kaart gebruikt heb is van BG `Kioshi`.
De tekst is een clear stamp van `Leerè. Verder wat bloemen en versiersels.
De kleuren van inkleuren zijn: Broken China, Dusty Concord, Vintage Photo en Weathered Wood.
Jullie kunnen altijd een mailtje sturen als er nog vragen zijn, ik probeer zo snel mogelijk een antwoord te geven.
Lieve groetjes
Gretha

5 opmerkingen:

Trudy zei

Wat een prachtig kaartje weer Gretha!!
mooie frisse zomerkleuren zijn dit zeg!!
groetjes van Trudy

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Gretha
lief stempeltje en prachtige kleuren.
Groetjes Corrie

Creatiefhandje zei

super mooie kaart weer Gretha, en mooi ingekleurd, ik krijg dat niet voor elkaar pfff
ik heb je trouwens email gestuurd.
Heel veel succes met de vierdaagse
gr esmeralda

bep zei

leuk kaartje gretha veel succes met de vierdaagse zet hem op
grt bep

Anne-Marije zei

wat een lief kaartje!
xxx Anne-Marije